ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ ПРИКЛАДНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
07 листопада 2024 року на кафедрі професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Soft skills ‒ навички XXI століття: що найбільш за все цінують роботодавці».
Учасників вебінару привітали: Лариса Сергеєва, завідувач кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО, доктор педагогічних наук, професор, голова Президії координаційної ради Науково-освітнього альянсу; Ірина Шумік, генеральний директор Директорату Міністерства освіти і науки України, кандидат наук з державного управління; Інна Отамась, проректор з наукової роботи та цифровізації ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидат історичних наук, доцент; Катерина Мірошниченко, президент громадської організації «Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти» (ВАПП); Інна Краснощок, доцент кафедри педагогіки та спеціальної освіти факультету педагогіки, психології та мистецтв Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
Понад 100 підключень учасників вебінару ознайомилися з інноваційними техніками формування м’яких навичок у здобувачів професійної освіти, що презентували спікери із ЗП(ПТ)О учасників Науково-освітнього альянсу «Soft skills – сучасні навички успішності»: від hard до soft: як м’які навички змінюють вимоги роботодавців до випускників ЗП(ПТ)О; організаційно-педагогічні умови формування soft skills майбутніх кваліфікованих фахівців: практичні аспекти; Soft skills як необхідний компонент підготовки здобувачів освіти; впровадження сучасних методів і підходів у розвитку soft skills на уроках теоретичного та виробничого навчання майбутніх фахівців ресторанного сервісу; розвиток soft skills здобувачів освіти під час проведення лабораторно-практичних робіт; проєктні технології як інструментарій розвитку м’яких навичок (soft skills) та інші.
Підготовлено збірник матеріалів вебінарів, буде розміщено на е-сторінці кафедри та у закладах освіти-учасників і реципієнтів експерименту. За висновками слухачів курсів підвищення кваліфікації «Методичний марафон» – це зручний формат та сучасне змістове наповнення для особистісного і професійного розвитку педагогічних працівників».