СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ: ЩО РОБИТИ БАТЬКАМ І ПЕДАГОГАМ В УМОВАХ ВІЙНИ
30 травня 2022 року науково-педагогічні працівники ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України взяли участь у семінарі «Соціально-психологічна допомога дітям», організованому OeAD (Агентство освіти та інтернаціоналізації) за сприяння Федерального міністерства освіти, науки та досліджень Австрії.
Мета проведення семінару: обговорення особливостей соціально-психологічної допомоги дітям різних вікових груп.
У семінарі взяли участь близько 200 науково-педагогічних і педагогічних працівників з трьох інститутів ДЗВО «Університет менеджменту освіти», закладів/установ – партнерів, здобувачів вищої освіти і слухачів – фахівців-практиків ІРЦ, закладів дошкільної, позашкільної і загальної середньої освіти, психологів практично з усіх регіонів України.
Модератором семінару виступив австрійський координатор освітніх програм Бюро співробітництва OeAD в Україні Домінік Айзенманн.
Основною спікеркою семінару стала кандидат психологічних наук, психотерапевт Віденського центру допомоги жертвам катувань і війни, супервізор Барбара Прайтлер, яка розкрила як теоретичний аспект надання соціально-психологічної допомоги дітям різних вікових груп, так і представила практичний інструментарій надання такої допомоги у школі, в родині та поза школою).
Учасникам семінару було презентовано навчальні буклети та книги з психологічної допомоги для травматизованих підлітків, зокрема, https://susannestein.de/downloads/trauma-bilderbuch-ukrainisch-2021.pdf
Під час семінару учасники мали змогу задати запитання і отримати ґрунтовні відповіді за темою семінару.
По завершенню семінару було надано позитивний зворотний зв’язок від його учасників. З поміж відгуків:
Бондарчук Олена: «Дякуємо організаторам семінару в особі п. Домініка й спікерці п. Барбарі за надзвичайно корисну як у теоретичному, так і практичному аспекті інформацію, яка безперечно стане в нагоді у роботі нашої кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти».
Коробка Лариса: «Дякую за корисний матеріал і за вашу підтримку!».
Пінчук Наталія: «Сердечно дякую пані Барбарі за надзвичайно корисний інструментарій! Як мамі, так і психологу дуже потрібна ця зустріч! Також вдячна пану Домініку за підтримку завжди і зараз!».
Ільїна Тетяна: «Щира дяка за корисну і цікаву інформацію».
Карамушка Людмила: «Хочу подякувати за можливість долучитися до семінару. Спілкування з нашими колегами-психологами, які виїхали за кордон під час війни, показує, що найбільша кількість звернень – ті, що стосуються підтримки дітей. Тому тема актуальна, а надані матеріали допоможуть і нам самим осмислювати проблему, і навчати наших психологів, які працюють в різних освітніх організаціях. Дуже значуща і корисна допомога».
Оліфіра Лариса: «Подяка від науково-педагогічних працівників, слухачів курсів підвищення кваліфікації, здобувачів освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» за практичні речі, про які ви говорили так доступно й глибоко та надали практичний інструментарій, який кожний може впровадити у власний практичний досвід, виходячи із своїх напрацювань. Це надзвичайно велика користь. Також велика вдячність нашому партнеру п. Домініку Айзенманну за співпрацю і актуальні матеріали, необхідні в нашій роботі».
Інформаційні матеріали про те, як розмовляти з дітьми про війну, розміщено на сторінці OeAD в Україні у Facebook: https://www.facebook.com/oead.odesa.