У БІНПО ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ

У БІНПО ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ

15 квітня 2022 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбувся захист курсових робіт студентів І-го курсу освітнього рівня «магістр» спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки із дисципліни «Педагогіка вищої школи».

Метою курсової роботи із дисципліни «Педагогіка вищої школи» є здатність здобувача другого рівня вищої освіти застосовувати здобуті теоретичні знання з основ педагогіки вищої школи в закладі вищої та фахової передвищої освіти на практиці й самостійно осмислювати актуальні проблеми сучасного освітнього середовища; формувати початкові вміння проводити педагогічний експеримент, чітко й логічно викладати свої думки й судження; формулювати висновки, рекомендації, оформляти результати.

До складу комісії із захисту курсових робіт увійшли: Володимир Кулішов, гарант ОП «Педагогіка вищої школи», доцент кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін БІНПО, кандидат педагогічних наук, доцент; Олександр Самойленко, завідувач кафедри технологій навчання, охорони праці та дизайну, доктор педагогічних наук, професор; Наталія Бабченко, старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, доктор філософії.

Здобувачі освіти презентували власні дослідження актуальних питань педагогіки вищої школи, присвячені формуванню інформаційно-цифрової культури майбутнього викладача закладу вищої освіти, використанню ігрових технологій в освітньому середовищі закладів вищої освіти, теорії і практиці реалізації дистанційних технологій навчання у вищій школі, сучасним формам і методам організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, національно-патріотичному та естетичному вихованню здобувачів вищої освіти тощо.

Члени комісії об’єктивно оцінили науково-дослідницькі здобутки студентів, зазначили важливість і необхідність отриманих теоретичних знань  і практичних умінь та навичок для майбутньої професійно-педагогічної діяльності.

Бажаємо магістрантам успіхів у написанні майбутньої кваліфікаційної роботи та реалізації професійних задумів!