ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
Із 23 вересня по 27 вересня 2024 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 127 педагогічних працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365 відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації та затверджених розкладів занять навчальних груп. Освітній процес здійснюється у вебсередовищі БІНПО – єдиній освітньо-цифровій екосистемі, що поєднує інтелектуальний, науковий, професійний, освітній, технологічний потенціал суб’єктів мережевого освітньо-цифрового середовища та передбачає використання цифрових, андрагогічних, акмеологічних та інтерактивних технологій у віртуальному просторі.
Завершили підсумково-рефлексійний етап на курсах підвищення кваліфікації 55 слухачів (2 навчальні групи) за категорією: «Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (55 осіб) із 44закладів професійної (професійно-технічної) освіти Харківської області.
23 вересня 2024 року розпочала навчання група слухачів за категоріями «Викладачі професійно-теоретичної підготовки ЗП(ПТ)О» та «Майстри виробничого навчання ЗП(ПТ)О» у кількості 47 осіб.
З 23 вересня по 26 вересня 2024 року пройшли навчання на короткострокових курсах підвищення кваліфікації працівники за категорією: «Персонал, що залучається до професійного навчання на виробництві. Психолого-педагогічний мінімум» обсягом 30 годин 1 ЄКТС кредит у кількості 25 осіб. Модель навчання «Персонал, який залучається до навчання на виробництві», розроблена і успішно впроваджена у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти, характеризується такими особливостями:
- ураховує існуючий міжнародний досвід, зокрема акумулює міжнародний стандарт навчання SFIA (Skills for Information Age – навички інформаційного століття), спрямований на формування навичок soft skills. Зауважимо, що за цим стандартом важливим є вміння фахівців на практиці, а не те, який курс він прослухав, передбачає розвиток ключових і фахових компетентностей та набуття понад 90 компетенцій, що характеризуються різним ступенем впливу, складності, застосування і навичок;
- ґрунтується на принципах людиноцентрованого, компетентнісного, андрагогічного та діяльністного підходів у навчанні, що забезпечують впровадження адаптивного навчання (Adoptive learning);
- поєднує теорію і практику без відриву від навчання або навчання на «робочому» місці (Vocational Study);
- визначається інтерактивною взаємодією учасників, опосередкованим використанням цифрових технологій та електронних освітніх ресурсів;
- реалізує модульно-блочний принцип навчання. Реалізація моделі «Персонал, який залучається до навчання на виробництві» допомагає швидко та якісно підвищити рівень фахової компетентності працівників, а також набути нових умінь та навичок, необхідних для роботи.
Відбувся захист випускних робіт. Членами комісії були один професор: Юлія Герасименко; два доценти: Юлія Грибовська, Михайло Жук; два старші викладачі: Ілля Пахомов, Світлана Шевчук; один викладач: Анастасія Костина.
Слухачі курсів підвищення кваліфікації ІІІ-го (підсумково-рефлексійного) етапу пройшли «Вихідну анкету слухачів курсів підвищення кваліфікації», що має за мету врахувати побажання та зауваги замовників (споживачів) та проаналізувати рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців у галузі П(ПТ)О.
Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної освіти.
Тримаємо наш переможний освітянський стрій!