ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ "ВІСНИК ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ" СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» ВИПУСК 20(49) 2022

 

ЗМІСТ

Ahmadova Mehpara. «Social model» in the education of children with disabilities
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-10-21

Вініченко Алла. Особливості патріотичного виховання молоді у викликах сьогодення
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-22-34

Волік Наталія, Ляпунова Валентина. Імплементація питань розвитку емоційно-комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-35-47

Дефорж Ганна. Формування здоров’язбережувальних компетентностей у майбутніх вчителів спеціальності «середня освіта (біологія та здоров’я людини)»
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-48-66

Короід Тетяна. Сучасний стан управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти у світовій та вітчизняній практиці
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-67-92

Красюк Валентина, Щербина Світлана. Пантелеймон Куліш як перекладач
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-93-105

Лукіна Тетяна. Освітні потреби керівника закладу загальної середньої освіти як індикатор розвитку професійної компетентності
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-106-129

Осередчук Ольга. Ретроспективний аналіз розвитку моніторингу якості вищої освіти
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-130-149

Попова Тетяна. Застосування техніки рисунка «скетчинг» з метою розвитку творчих здібностей учнів
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-150-162

Shevchuk Oleksandr. Self-perfection of students of medical specialties by means of information and intellectual technologies
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-20(49)-163-178