Випуск 11(40) 2020
Завантажити випуск повністю (PDF)
ЗМІСТ
ПСИХОЛОГІЯ
Богдан Бортун. Системний аналіз конструктивної конфліктності особистості
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-10-27)
Олександра Брюховецька. Результати апробації системи організаційно-психологічного супроводу процесу формування професійної толерантності у керівників освітніх організацій
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-28-47)
Наталія Волянюк, Георгій Ложкін, Андрій Колосов. Предиктори професійної деформації особистості в спорті
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-48-63)
Наталія Довгань. Категорія контексту життєдіяльності поколінь: соціокультурний аспект
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-64-79)
Наталія Левшенюк. Програма розвитку особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до діяльності в умовах змін
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-80-95)
Алла Москальова, Максим Москальов. Розвиток психологічної культури керівників закладів загальної середньої освіти для їхнього особистого благополуччя
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-96-112)
Лариса Шикер. Психологічна технологія активізації особистісного саморозвитку вчителя в умовах неформальної освіти
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-113-126)
ЕКОНОМІКА, МЕНЕДЖМЕНТ
Лідія Попович. Використання субмоделі управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-127-143)
Зінаїда Смутчак. Генезис та особливості регулювання міграційного руху населення
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-144-164)
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Ніна Діденко. Формування державної освітньої політики щодо змісту діяльності викладачів у контексті модернізації вищої освіти
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-11(40)-165-178)