Випуск 19(48) 2022
Завантажити випуск повністю (PDF)
ЗМІСТ
ПСИХОЛОГІЯ
Брюховецька Олександра, Чаусова Тетяна. Психологічні особливості професіоналізації фахівця із соціальної роботи
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-10-29
Меленчук Наталя, Глотова Ірина. Життєстійкість підлітків з різним типом акцентуації
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-30-45
Саврасова-В’юн, Тетяна. Психологічні детермінанти потенціалу особистості
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-46-61
Санніков Олександр, Атаханов Бахтіяр. Індивідуально-психологічні властивості особистості як предиктор професіоналізації
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-62-80
Oleksandra Shevchenko, Marianna Marusynets, Yuliіa Nenko. Psychological support of nurses training from the position of resilience
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-81-97
ЕКОНОМІКА
Баранов Віталій, Дорошенко Тетяна. Проєктний менеджмент: інноваційні підходи
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-98-118
Смутчак Зінаїда. Ринок праці України в контексті цифровізації економіки
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-119-134
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Басюк Олександр. Аналіз бюджетної політики України з урахуванням досвіду застосування цифрових технологій
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-135-157
Гаєвська Лариса, Побірченко Наталія, Шульга Наталія. Вплив глобалізації на освітню політику (міжнародний контекст)
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-158-182
Козенко Роман, Пікож Тамара, Супрун В’ячеслав, Супрун Костянтин. Ґендерний підхід та ґендерно-орієнтоване бюджетування інклюзивної освіти як пріоритет управлінської діяльності
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-183-226
Мельник Тетяна. Організаційно-правові засади участі аналітичних центрів в управлінні регіональним розвитком
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-19(48)-227-246