Кот Г.М. Теоретико-емпірична постановка проблеми пси- хологічної підготовки студентів

Статтю присвячено застосуванню у дослідженні теоретико-емпі-ричного підходу на основі загальної методології системних досліджень з використанням оціночних вимірів, інтегральних показників, багатомірного оцінювання професійно значущих складових фахового й особистісного роз-витку студентів під час психологічної підготовки у вузі. 
Ключові слова: психологічна підготовка, системні дослідження, багатомірний простір, вектор професіоналізму, особистісний розвиток. 

Статья посвящена использованию в исследовании теоретико-эмпи-рического подхода на основе общей методологии системных исследований с использованием оценочных измерений, интегральных показателей, много-мерного оценивания профессионально значимых составляющих профес-сионального и личностного развития студентов в ходе психологической подготовки в университете.
Ключевые слова: психологическая подготовка, системные исследо-вания, многомерное пространство, вектор профессионализма, личностное развитие.

The article is devoted to the research of structural components and personal determination of the students’ psychological training in order to develop psychological technologies for creation and development of general and special psychological skills, vocationally significant constituents of the professional and individual development of students.
Key words: the students’ psychological training , the general and special psychological skills, students’ professional development, psychological technologies.