У статті представлено результати експериментального вивчення змісту і поширеності гендерних стереотипів у педагогів загальноосвітньої школи. Визначено умови запровадження гендерно-інформаційних технологій у заклади середньої ланки освіти, шляхи підвищення гендерної компетенції вчителів, стратегії і тактики формування гендерної культури у педагогів, які були апробовані у гендерному центрі Тернопільського національного педагогічного університету.
Ключові слова: ґендер, ґендерне виховання, ґендерний підхід, ґендерні стереотипи, гендерна культура, гендерноінформаційні освітні технології, гендерні компетенції.
В статье представлены результаты экспериментального изучения содержания и распространения ґендерных стереотипов у педагогов обще--образовательной школы. Определены условия внедрения ґендерно-инфор-мационных технологий в образовательные учреждения среднего звена, пути повышения ґендерной компетенции учителей, стратегии и тактики форми-рования ґендерной культуры у современных педагогов, которые апроби-рованы в ґендерном центре Тернопольского национального педагогического университета.
Ключевые слова: ґендер, ґендерное воспитание, ґендерный подход, ґендерные стереотипы, ґендерная культура, ґендерно-информационные образовательные технологии, ґендерные компетенции.
The results of experimental studying of the entity and spreading of gender stereotypes of teachers of secondary schools are displayed in the article.The terms of implementing of gender information technologies into the educational process of secondary schools and the ways of increasing gender competencies of the teaching staff and also the strategies and tactics of the formation of gender culture of modern teachers are covered. They have been approbated in the Gender Center created in Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk.
Key words: gender, gender upbringing, gender attitude, gender stereotypes, gender approach, gender competencies, gender information educational technologies