Шевцова О.М. розвиток професійної Я-концепції вчителів, які працюють в інноваційних освітніх закладах, засобами психологіч-ного тренінгу

Статтю присвячено методиці організації та проведення форму-вального психологічного семінару-тренінгу, що спрямований на позитивний розвиток професійної Я-концепції вчителів початкової школи, які працюють в умовах інноваційної педагогічної діяльності. Автор висвітлює результати психокорекційного впливу на складові професійної Я-концепції вчителів початкових класів, на підставі яких доведено ефективність запропонованої авторської програми.  
Ключові слова: професійна Я-концепція, когнітивна складова, емоційно-оцінна (або афективна) складова, поведінкова складова, інноваційна педагогічна діяльність, психокорекційний вплив.

Статья посвящена методике организации и проведения формиру-ющего психологического семинара-тренинга, который направлен на позитивное развитие профессиональной Я-концепции учителей начальной школы, работающих в условиях инновационной педагогической деятель-ности. В статье освещаются также результаты психокоррекционного влияния на составляющие профессиональной Я-концепции учителей начальных классов, на основании которых доказана эффективность предложенной авторской программы.  
Ключевые слова: профессиональная Я-концепция, когнитивная составляющая, эмоционально-оценочная (или аффективная) составляю-щая, поведенческая составляющая, инновационная педагогическая дея-тельность, психокоррекционное влияние.

The article is dedicated to the methods of organization of psychological seminar training; which is aimed at forming positive I-concept of elementary school teachers who work within innovative pedagogical environment. The article also describes psycho-corrective influence of the suggested program on the components of professional I-concept of elementary school teachers; based on the results the efficiency and effectiveness of the suggested author program is proved. 
Key words: professional I-concept, cognitive component, emotional-evolutional (affective) component, behavioral component, innovative pedagogical activity, psycho-corrective influence.