Стасюк У.Л. Психосемантичний зміст мотивів вибору професії у професійній свідомості майбутніх психологів

У статті розгядається питання формування професійної свідомості майбутніх психологів, описуються основні напрями досліджень. Особлива увага приділяється питанням актуальності проведення досліджень у даному напрямі у зв’язку із затребуванням професії психолога у суспільстві, наводяться результати психосемантичного дослідження мотивів вибору професії майбутніми психологами. 
Ключові слова: професійна свідомість, психосемантичний підхід, мотивація вибору професії майбутніми психологами. 

В статье рассматриваются вопросы формирования профессиональ-ного сознания будущих психологов, описываются основные направления исследовательской работы. Особое внимание уделяется вопросам актуаль-ности проведения исследований в связи с востребованностью профессии психолога в обществе, приводятся результаты психосемантического исследования мотивов выбора профессии будущими психологами 
Ключевые слова: профессиональное сознание, психосемантический подход, мотивация выбора профессии будущими психологами. 

The article focuses on the issue of psychologist’s professional consciousness; major areas of current researches are highlighted in this article. It is mentioned that research of psychologist’s profession and therefore consciousness is important due to high demand of such specialists in various industries. Partial results of psychosemantic research delivered by the author are presented in this article. The aim of research presented in this article is definition of key motivating factors that influence most on decision to choose psychology as profession and monitoring of changes in motivation sphere during various stages of education. 
Key words: professional consciousness, psychosemantic approach, motivation of job choice of psychologists.