Медведєва С.А. Психолого-педагогічні чинники асертивності студентів-психологів

У статті наведено результати емпіричного дослідження асертивності студентів-психологів
залежно від психолого-педагогічних чинників, що сприяють її розвитку. Розглянуто окремі компоненти
розвитку асертивності у студентів різних курсів, різних вікових груп і форм навчання.
Ключові слова: асертивність, студенти-психологи, психолого-педагогічні чинники асертивності.

В статье представлены результаты эмпирического исследования ассертивности студентов-
психологов в зависимости от психолого-педагогических факторов, способствующих ее развитию.
Рассмотрены отдельные компоненты развития ассертивности у студентов разных курсов, разных
возрастных групп и форм обучения.
Ключевые слова: ассертивность, студенты-психологи, психолого-педагогические факторы
ассертивности

There are the results of empirical research of students-psychologists assertiveness dependently on
psychological pedagogical factors which are conductive to its development presented in the article. Certain
components of developing assertiveness are examined among the students of different years of study, of
different age and of different forms of study.
Key words: assertiveness, students-psychologists, psychological pedagogical factors of assertiveness