У статті йдеться про специфіку етнокультурної компетентності, окреслено комплекс знань і
вмінь, що свідчать про її сформованість, обґрунтовано доцільність уведення в методику навчання
літератури поняття «етнокультурний маркер», розглянуто ефективні види навчальної діяльності.
Ключові слова: етнокультурна компетентність, компетенції, етнокультурний маркер,
інтерсуб’єктне навчання.
В статье анализируются особенности этнокультурной компетентности, характеризуется
комплекс знаний и умений, свидетельствующий о ее сформированности, объясняется целесообраз-
ность введения в методику обучения литературы понятия «этнокультурный маркер», рассматри-
ваются эффективные виды учебной деятельности.
Ключевые слова: этнокультурная компетентность, компетенции, этнокультурный маркер,
интерсубъектное обучение.
The article provides definition of the distinguishing features of ethnocultural competence, as well as the
overview of expertise and abilities indicating its presence. A concept of «ethnocultural marker» is introduced;
effective activities for the Ukrainian literature classes are discussed.
Key words: ethnocultural competence, competences, ethnocultural marker, intersubjective teaching