У статті розглядаються психологічні особливості розвитку право-свідомості майбутніх фахівців-юристів, розкриваються поняття «свідо-мість» та «правосвідомість», висвітлюються особливості та напрями роз-витку професійної правосвідомості майбутніх юристів у процесі навчання у вищих навчальних закладах та уточнює зміст професійної правосвідомості майбутніх юристів.
Ключові слова: свідомість, правосвідомість, професійна правосвідомість, правозастосовні органи, фахівець, правові й етичні обов’язки, професійно-правова культура, юридична освіта.
В статье рассмотрены психологические особенности развития право-сознания будущих специалистов-юристов, раскрываются понятия «сознание» и «правосознание», отображаются особенности и направления развития профессионального правосознания будущих юристов в процессе обучения в высших учебных заведениях и уточняется смысл профессионального право-сознания будущих юристов.
Ключевые слова: сознание, правосознание, профессиональное правосознание, правовые органы, специалист, правовые и этические обязательства, профессионально-правовая культура, юридическое образование.
In the article it is considered very important theme of psychological features and requirements which are pulled out to the future specialists-lawyers, concepts are examined «consciousness» but «professional sense of justice», features and directions of development of professional sense of justice of future lawyers in the process of studies in higher educational establishments and maintenance of professional sense of justice of future lawyers is specified .
Key words: consciousness, sense of justice, professional sense of justice, right, is applicable organs, specialist, legal and ethics duties, professionally legal culture, legal education