Пенькова С.Д. Підготовка вчителя до використання комп’ютерних технологій навчання під час вивчення початкового курсу української мови

У сучасних умовах реформування національної системи освіти особливого значення набувають проблеми професійної підготовки вчителя початкових класів до впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес. У статті представлено деякі психолого-педагогічні основи та напрями навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час засвоєння початкового курсу рідної мови з використанням комп’ютерної техніки.
Ключові слова: початковий курс, українська мова, навчально-пізнавальна діяльність, молодші школярі, комп’ютерні технології навчання.

В современных условиях реформирования национальной системы образования ведущая роль принадлежит проблемам профессиональной подготовки учителя начальных классов к реализации информационных технологий в учебно-воспитательном процессе. В статье представлены некоторые психолого-педагогические основы и направления учебно-познавательной деятельности младших школьников при усвоении началь-ного курса украинского языка с применением компьютерных технологий.
Ключевые слова: начальный курс, украинский язык, учебно-познавательная деятельность, младшие школьники, компьютерные технологи обучения.

Modern condition of reforming the national system of education presupposes the leading rove of primary school teachers’ professional training to use informational technologies in the educational psychological and pedagogical fundamentals and tendencies of primary school pupils during the Ukrainian language accompanied by the use of computer technologies. 
Key words: elementary course, the Ukrainian language, educational and cognitive activity, primary school pupils, computer technologies of teaching.