Вісник післядипломної освіти: Збірник наукових праць. Випуск 8 (21)
Назва: Вісник післядипломної освіти: Збірник наукових праць. Випуск 8 (21) УДК 378.046.4:371(082) ББК 74р.я43+88я43
Свідоцтва про держреєстрацію - Серія КВ, №16450-4922ПР Затверджено вченою радою Університету менеджменту освіти АПН України (протокол № 9 від 21 листопада 2012 р.) |
Головний редактор
В. В. Олійник — доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України.
Заступники головного редактора:
Т. Є. Бойченко — кандидат педагогічних наук, доцент;
Є. Р. Чернишова — кандидат педагогічних наук, доцент.
Редакційна колегія:
О. Л. Ануфрієва – кандидат педагогічних наук, доцент; Н. М. Бібік – доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України; С. І. Болтівець – доктор психологічних наук, професор;О. І. Бондарчук – доктор психологічних наук, професор; М. Й. Боришевський – доктор психологічних наук, професор; Л. М. Ващенко – доктор педагогічних наук, професор;Н. Ю. Волянюк – доктор психологічних наук, професор; Г. А. Дмитренко – доктор економічних наук, професор; М. Б. Євтух – доктор педаго-гічних наук, професор, академік НАПН України;Л .М. Карамушка – доктор психологіч-них наук, професор, член-кореспондент НАПН України;Н. І. Клокар – доктор педа-гогічних наук, доцент; П. В. Лушин – доктор психологічних наук, професор; В. І. Маслов – доктор педагогічних наук, професор; В. В. Москаленко – доктор філософських наук, професор; В. Ф. Паламарчук – доктор педагогічних наук, професор;О. М. Пєхота – доктор педагогічних наук, професор; Н. Г. Протасова – доктор педагогічних наук, про-фесор; В. І. Пуцов – кандидат педагогічних наук, почесний професор; Л. П. Пуховська – доктор педагогічних наук, професор; М. І. Романенко – доктор філософських наук, про-фесор;О. С. Снісаренко – кандидат педагогічних наук, доцент; Т. М. Сорочан – доктор педагогічних наук, професор; В. О. Татенко – доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України.
Вісник післядипломної освіти: зб. наук, праць / Ун-т менедж. освіти НАПН України ; редкол.: О. Л. Ануфріева [та ін.]. — К., 2005. — Вип. 8(21) / голов, ред. В. В. Олійник. — К.: АТОПОЛ, 2012. — 344 с.
У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.