ЖУРНАЛ "ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ № 1’2018
ЗМІСТ
Вітання
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві
О. Лаврентьєва. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти.
ІСТОРИЧНИЙ ПОСТУП ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
В. Гладуш. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку
О. Ситніков. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення
РОЗВИТОК НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДИХ УЧЕНИХ В УНІВЕРСИТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ
АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Т. Сорочан. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички
В. Зелюк. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Т. Бурлаєнко. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління
О. Кошка. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ
В. Сидоренко. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається
Г. Гребенькова. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти
ІННОВАЦІЙНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Л. Сергеєва. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка – обґрунтованою та об’єктивною
С. Петрович. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг
В. Маніта. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти
Р. Вайнола. Безбар’єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю