МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА ІННОВАЦІЙ: СЕРІЯ ВЕБІНАРІВ ДЛЯ СЛУХАЧІВ-ПРОФТЕХОСВІТЯН
29 серпня 2022 року кафедрою професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» проведено установчу сесію для учасників педагогічного експерименту з теми: «Забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти», об’єднаних в інноваційний віддалений кластер «Енергоімпульс».
Розглянуто питання підготовки і проведення циклу вебінарів «Маркетинг і логістика інновацій» та Всеукраїнської науково-практичної конференції «Управління розвитком закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід». Модератори сесії: голова Координаційної ради кластеру, доктор педагогічних наук, професор Лариса Сергеєва, співголови Консультативної ради кластеру, доктор педагогічних наук Тетяна Стойчик та президент громадської організації «Всеукраїнська асоціація працівників профтехосвіти» (ВАПП) Катерина Мірошниченко, аспірант кафедри професійної і вищої освіти, секретар Координаційної ради кластеру Катерина Мартиненко.
У заходах взяли участь: відповідальні виконавці педагогічного експерименту від восьми ЗП(ПТ)О, координатори від восьми обласних навчально-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, наукові консультанти: кандидат політичних наук, доцент Андрій Єрмоленко, кандидат педагогічних наук, доцент Вікторія Купрієвич, кандидат історичних наук, доцент Інна Отамась, експерт міжнародних проєктів Катерина Мірошниченко.
Уже у вересні першими вебінар відвідають слухачі тематичних курсів підвищення кваліфікації «Професійний розвиток педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (на базі НМЦ професійно-технічної освіти у Чернівецькій області).
Серію вебінарів «Маркетинг і логістика інновацій» підсумує Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління розвитком закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід», що заплановано на 17 листопада 2022 року.