ВИПУСК 11(40) 2020
Завантажити випуск повністю (PDF)
ЗМІСТ
Олена Алейнікова, Ірина Сіданіч, Тетяна Бурлаєнко. Формування духовних цінностей у здобувачів вищої освіти як один із пріоритетних напрямів освітнього менеджменту
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-10-39)
Наталія Бахмат. Професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-40-52)
Наталія Грицак. Методика вивчення студентами-словесниками жанрової природи оповідання з урахуванням національної специфіки
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-53-69)
Ганна Зварич. Теоретичні і практичні основи визначення інструментів моніторингу професійної діяльності викладачів закладів загальної середньої освіти
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-70-83)
Ольга Косенчук, Юлія Косенчук. Методологія оцінювання якості дошкільної освіти: реалії та перспективи
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-84-100)
Аліна Мединська. Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-101-118)
Віктор Михайлов. Підвищення кваліфікації керівників структурних підрозділів органів влади з питань цивільної безпеки у вітчизняній педагогічній літературі
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-119-135)
Оксана Протас. Трансформація інституту сім’ї як чинник умов сімейного виховання
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-136-153)
Євгенія Процько. Використання інтернет-ресурсів у процесі підготовки вчителя англійської мови нового покоління
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-154-169)
Юрій Скиба, Євгенія Кочерга. Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-170-182)
Тетяна Стойчик. Освітній кластер як форма соціального партнерства
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-183-198)
Василь Федорець. Інтелектуально-ціннісний компонент здоров’язбережу-вальної компетентності вчителя фізичної культури в дзеркалі європейських ідей розуму
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-199-225)
Арина Фрумкина. Анализ моделей процессов обучения различным дисциплинам в педагогической теории и практике
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-226-244)
Олена Цогла. Актуальність формування мотиваційної компетентності педагога
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-11(40)-245-262)