ВИПУСК 12(41) 2020
Завантажити випуск повністю (PDF)
ЗМІСТ
Катерина Аверіна. Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-10-29)
Григорій Білянін, Олександра Поляк. Моделі прийняття управлінських рішень освітніми менеджерами в умовах реформування та децентралізації
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-30-43)
Віктор Гладуш, Алла Висоцька, Сергій Дубовський. Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-44-62)
Олена Гончаренко. Фахова підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерно чутливої соціальної роботи
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-63-76)
Марина Єщенко. Вітчизняні та європейські практики розвитку громадянських компетентностей керівників закладів освіти
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-77-90)
Наталя Іванова. Проєктна діяльність як педагогічна умова формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-91-105)
Вадим Кірман, Людмила Харлаш. Формування готовності вчителів математики навчати проведення обґрунтувань у стереометричних задачах
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-106-127)
Наталія Куриш. Роль післядипломної педагогічної освіти у формуванні готовності вчителів природничих спеціальностей до розвитку підприємницької компетентності старшокласників
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-128-144)
Віктор Михайлов, Анна Демків. Аналіз проблеми навчання фахівців з питань цивільної безпеки у зарубіжних наукових джерелах
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-145-165)
Тетяна Мотуз. Розвиток професійних компетентностей вчителя в умовах реформування системи загальної середньої освіти
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-166-179)
Людмила Ніколенко, Вєра Шилонова. Сприятливий соціальний клімат в учнівському інклюзивному колективі
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-180-197)
Олег Огірко. Духовно-моральне виховання молоді в спадщині Андрея Шептицького
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-198-218)
Лариса Остролуцька. Інституалізація соціальної роботи щодо реабілітації дітей та молоді з інвалідністю (на прикладі міста Києва)
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-219-237)
Антоніна Прокопенко, Валерія Рава. Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм»
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-238-252)
Ганна Сидоренко, Тетяна Турицька. Роль критичного мислення та рефлексивної культури вчителів біології у формуванні професійних компетентностей
(https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-12(41)-253-266)