ВИПУСК 16(45) 2021

 Завантажити випуск повністю (PDF)

ЗМІСТ

Bakhshaliyeva Tamara. The system of moral purification in Nasreddin Tusi's pedagogical heritage and its importance for high school students
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-10-22

Вініченко Алла. Формування соціокультурних цінностей молоді у процесі навчання в закладі вищої освіти
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-23-38

Гао Десян. Педагогічні умови формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до керівництва вокально-хоровими колективами
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-39-52

Глазунова Олена, Саяпіна Таїсія, Корольчук Валентина, Волошина Тетяна, Касаткіна Ольга. Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-53-77

Hamidova Khalida Aydin gizi. Systematic approach to results-oriented management of preschool education institutions
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-78-92

Jabbarova Konul Hidayat. Opportunities of the pedagogical quartet in the prevention of deviant behavior, taking into account the pedagogical and psychological characteristics of senior students
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-93-109

Докторович Валерія. Особливості управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-110-127

Касьян Сергій. Особливості відображення інформації в електронних освітніх ресурсах
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-128-139

Samedzade Farida. Instilling respect for family traditions in preschool children (large group)
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-140-156

Сергеєва Лариса. Розвиток сфери освітніх послуг в Україні
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-157-172

Cидоренко Вікторія. Діяльність школи педагогічного коучингу в умовах управління децентралізацією освіти в Україні
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-173-193

Сюй Цін. Структурні компоненти формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-194-207

Федорків Юрій. Специфіка та зміст інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-208-224 

Чжан Бо. Методичне забезпечення формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-16(45)-225-238