Випуск 14(43) 2020

Завантажити випуск повністю (PDF)

ЗМІСТ

ПСИХОЛОГІЯ    

Бевз Галина, Мельник Аліна. Інформація та соціальна інформація як предметна сфера психологічних та міждисциплінарних досліджень 
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-10-32

Брюховецька Олександра. Формування управлінської емпатії як ключової професійно важливої яості керівників закладів загальної середньої освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-33-50

Давидова Оксана. Емпіричне дослідження взаємозв’язку стереотипного образу професії психолог із проявом рефлексії у студентів психологів
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-51-67

Довгань Наталія. Категорія тексту поколінь: соціокультурний аспект
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-68-83

Жебчук Іван. Ситуативне використання засобів психологічного впливу в управлінській діяльності директора школи
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-84-101

Sannikov Oleksandr. Thoroughness as a factor of personality’s decision-making
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-102-121

Торба Наталія, Верченко Надія. Дослідження компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професіно-технічної) освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-122-138

ЕКОНОМІКА, МЕНЕДЖМЕНТ  

Zinaida Smutchak. Pandemic of Covid-19 as key impact factor on labour market in Ukraine
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-139-153

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ       

Кураташвили Альфред. Теоретические основы государственного управления в условиях социализма с китайской спецификой
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-154-182

Сандрачук Ярослав. Медіація як альтернативний спосіб вирішення адміністративних спорів: зарубіжний та вітчизняний досвід
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-183-199

Супрун В’ячеслав. Гендерний підхід та гендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-200-230