Збірник наукових праць "Вісник післядипломної освіти" Серія «Соціальні та поведінкові науки» Випуск 14(43) 2020
ЗМІСТ
ПСИХОЛОГІЯ
Бевз Галина, Мельник Аліна. Інформація та соціальна інформація як предметна сфера психологічних та міждисциплінарних досліджень
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-10-32
Брюховецька Олександра. Формування управлінської емпатії як ключової професійно важливої яості керівників закладів загальної середньої освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-33-50
Давидова Оксана. Емпіричне дослідження взаємозв’язку стереотипного образу професії психолог із проявом рефлексії у студентів психологів
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-51-67
Довгань Наталія. Категорія тексту поколінь: соціокультурний аспект
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-68-83
Жебчук Іван. Ситуативне використання засобів психологічного впливу в управлінській діяльності директора школи
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-84-101
Sannikov Oleksandr. Thoroughness as a factor of personality’s decision-making
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-102-121
Торба Наталія, Верченко Надія. Дослідження компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професіно-технічної) освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-122-138
ЕКОНОМІКА, МЕНЕДЖМЕНТ
Zinaida Smutchak. Pandemic of Covid-19 as key impact factor on labour market in Ukraine
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-139-153
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Кураташвили Альфред. Теоретические основы государственного управления в условиях социализма с китайской спецификой
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-154-182
Сандрачук Ярослав. Медіація як альтернативний спосіб вирішення адміністративних спорів: зарубіжний та вітчизняний досвід
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-183-199
Супрун В’ячеслав. Гендерний підхід та гендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-14(43)-200-230