На основі теоретичного аналізу актуальності та розробленості проб-леми психологічної готовності майбутніх соціальних педагогів до взаємодії в ситуаціях ускладненого професійного спілкування нами представлено її тео-ретичну модель. Обґрунтовано необхідність психологічної підготовки сту-дентів спеціальності «Соціальна педагогіка» до взаємодії в ситуаціях усклад-неного професійного спілкування з метою підвищення ефективності їхньої професійної взаємодії в практичній діяльності.
Ключові слова: взаємодія, види взаємодії, основні функції соціального педагога, ситуації ускладненого професійного спілкування майбутніх соці-альних педагогів та їх основні характеристики, психологічна готовність майбутніх соціальних педагогів до взаємодії в ситуаціях ускладненого профе-сійного спілкування.
На основе теоретического анализа актуальности и разработанности проблемы психологической готовности будущих социальных педагогов к взаимодействию в ситуациях затрудненного профессионального общения представлена ее теоретическая модель. Обоснована необходимость психо-логической подготовки студентов специальности «Социальная педагогика» к взаимодействию в ситуациях затрудненного профессионального общения с целью повышения эффективности их профессионального взаимодействия в практической деятельности.
Ключевые слова: взаимодействие, виды взаимодействия, основные функции социального педагога, ситуации затрудненного профессионального общения будущих социальных педагогов и их основные характеристики, психологическая готовность будущих социальных педагогов к взаимо-действию в ситуациях затрудненного профессионального общения.
According to the theoretical analysis of actuality and elaboration of the social pedagogues’ psychological readiness to interact in the situations of the complicated professional communication its theoretical model was proposed. The necessity of the students on specialty «Social pedagogics» psychological preparation to interact in the situations of the complicated professional communication in order to enhance the effectiveness of their professional interaction was postulated.
Key words: interaction, types of interaction, social pedagogue’s main functions, situations of the complicated professional communication of the future social pedagogues and their main characteristics, social pedagogues’ psychological readiness to interact in the situations of the complicated professional communication.