Столяренко О.Б. Психологічна готовність вчителя до роботи з різновіковою групою учнів

У статті представлено результати дослідження впливу педагога на рівень різновікових вза-
ємин молодших школярів. Виявлено залежність їх від розуміння педагогами цієї проблеми. Вста-
новлено, що ставлення педагога до молодших і старших за віком учнів, стиль його спілкування з діть-
ми різного віку стають моделлю поведінки його учнів.
Ключові слова: різновікові взаємини, різновікова група, спільна діяльність, стиль педагогічного
спілкування.

В статье представлены результаты исследования влияния педагога на уровень разновоз-
растных взаимоотношений младших школьников. Обнаружена зависимость их показателей от пони-
мания педагогами данной проблемы. Доказано, что отношение педагога к младшим и старшим по
возрасту ученикам, стиль его общения с детьми разного возраста становятся моделью поведения
его учеников.
Ключевые слова: разновозрастные взаимоотношения, разновозрастная группа, совместная
деятельность, стиль педагогического общения.

In the article the results of research of influence of teacher are presented on the level of mutual relations
of children of different age. Found out dependence of indexes of mutual relations of children of different age on
understanding of this problem teachers. It is well-proven that attitude of teacher toward junior and senior on age
students, style of his socializing with the children of different age become the model of conduct of his students.
Key words: mutual relations, joint activity, collaboration. style of pedagogical intercourse.