Москальова А. С. Ґендерний аналіз рівнів емоційних переживань профе­сійних труднощів керівниками освітніх організацій в умовах трансформації освіти

У статті розкривається дуже важлива проблема, яка виявляється в су-спільстві. Це емоційні переживання професійних труднощів керівниками освітніх організацій в умовах трансформації освіти. Автор наголошує на дослідженні саме рівнів емоційних переживань професійних труднощів в освітніх організаціях як передумови формування негативних, кризових симптомів діяльності фахівців. Адже від психоемоційних станів, в якому перебувають управлінці, залежить вдале розв’язання будь-яких питань в організації, що сприяє ефективному функціонуванню організації.
Ключові слова: криза, професійна криза, чинники професійної кризи, емоційні стани, емоційні переживання, переживання професійних труднощів, професійні деформації, керівники освітніх організацій.

В статье раскрывается очень важная проблема, которая проявляется в обществе. Это эмоциональные переживания профессиональных трудностей руководителями образовательных организаций в условиях трансформации образования. Автор подчеркивает необходимость исследования именно уровней эмоциональных переживаний профессиональных трудностей в образовательных организациях, как предпосылки формирования отрицательных, кризисных симптомов деятельности специалистов. Ведь от психоэмоциональных состо-яний, в которых находятся управленцы, зависит удачное решение любых вопросов в организации, что содействует эффективному функционированию организации.
Ключевые слова: кризис, профессиональный кризис, факторы профес-сионального кризиса, эмоциональные состояния, эмоциональные переживания, переживание профессиональных трудностей, профессиональные деформации, руководители образовательных организаций.

The article deals with a very important issue, which appears in the society — a difficult emotional experience of educational managers in transforming education. The author stresses the need to study this level of emotional experience difficulties in professional educational institutions as a prerequisite of negative crisis symptoms of the staff. Because resolving of any issues in an organization successfully depends on psychoemotional state in which managers are.
Key words: crisis, professional crisis, factors of professional crisis, emotional states, emotional experience, experience of professional difficulties, professional deformation, managers of educational institutions.