З 24.04.2023 р. розпочинаються курси підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників освіти у Центральному інституті післядипломної освіти відповідно до плану-графіка на 2023 рік

Шановні слухачі!

З 24.04.2023 р. розпочинаються курси підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників освіти у Центральному інституті післядипломної освіти відповідно до плану-графіка на 2023 рік.

В умовах воєнного часу очні етапи підвищення кваліфікації здійснюються з використанням дистанційних технологій у режимі онлайн. Дистанційний етап навчання відбувається на платформі LMS Аdle.

Просимо вас:

  • Зареєструватися на сайті ЦІПО http://umo.edu.ua/rejestracija-na-kursi-pidvishhennja-kvalifikaciji-1 або у разі неможливості онлайн-реєстрації надати відповідну інформацію куратору-тьютору.
  • Надіслати сканований (з підписом) наказ-направлення на електронну пошту куратора-тьютора.
  • Отримати у куратора-тьютора дані для роботи в освітньому веб-середовищі на платформі LMS Аdle, рекомендації та необхідні інформаційні, навчально-методичні матеріали.
  • Відвідувати онлайн-заняття, а також працювати дистанційно в освітньому середовищі на платформі LMS Аdle. (У разі неможливості відвідувати заняття, слухачі можуть отримати завдання у куратора-тьютора та опрацювати самостійно).

З розкладами занять можна ознайомитися на сторінці «Слухачам» сайту ДЗВО «Університет менеджменту освіти»: http://umo.edu.ua/slukhacham/rozklad-zanjatj-slukhacham .

З питань проходження підвищення кваліфікації звертатися:

Навчальний відділ
Гордієнко Наталія Василівна (завідувач) – 095 884 46 93;
Годорож Ольга Володимирівна – 067 961 84 60;
Куратори-тьютори навчальних груп: 

 

І етап (24.04–28.04); ІІ етап (29.04–28.10); ІІІ етап (30.10–03.11)***

1

1.1.5

Заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти

ПВО

Доц.

В.О. Купрієвич

vik_torik@ukr.net

2

4.13.2

4.21.2

Інтерактивні технології змішаного навчання у закладах освіти: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора

ВОС

ІКТ

Проф.

С.П. Касьян

skasian@umo.edu.ua

І етап (24.04–28.04); ІІ етап (29.04–28.10); ІІІ етап (30.10–03.11)***

3

1.7.8

Викладачі закладів фахової передвищої освіти

ФОД

Доц.

В.В. Маршицька

vmarsh@ukr.net

4

4.14.2

4.20.2

Формування цифрового середовища закладу освіти та цифрові інструменти у діяльності педагога

ВОС

ІКТ

Доц.

С.В. Ларін

 

Stanislav.larin@uem.edu.ua

І етап (24.04–28.04); ІІ етап (02.05–18.11); ІІІ етап (20.11–24.11)***

5

4.18.1

4.18.3

Електронний навчальний курс: проєктування, створення та супровід

ВОС
ІКТ

Ст. викл

Т.І. Шеремет

tetiana_sheremet@ukr.net

6

4.65.3
4.67.3
4.69.3
1.3.3.3.

Психологічні засади забезпечення освітнього процесу та інклюзивного навчання засобами коучингових технологій та позитивної психотерапії

ПУ

Доц.

М.В. Москальов

maksimmv@uem.edu.ua

7

1.7.11

3.4

3.5.

Практичні психологи (соціальні педагоги) соціально-психологічних, психологічних служб закладів вищої та фахової передвищої (коледжів, технікумів) освіти

ПУ

Доц.

С.В. Казакова

s13_kazakova@uem.edu.ua

 

Україна понад УСЕ! Бажаємо Вам безпечного та успішного професійного розвитку! З повагою,
директорат Центрального інституту післядипломної освіти
ДЗВО «Університет менеджменту освіти»