Навчатись у найкращих
У Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України розпочали підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання слухачі категорії «Директори ПТНЗ» (куратор-тьютор – доцент кафедри державної служби та менеджменту освіти Юрій Семенович Красильник) та «Заступники директорів з навчально-виробничої роботи ПТНЗ» (куратор-тьютор – доцент кафедри державної служби та менеджменту освіти Ольга Василівна Пащенко). Представники професійно-технічної освіти Києва, Донецької, Житомирської, Київської, Луганської, Миколаївської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської та Чернігівської областей опанували зміст сучасних наукових підходів щодо модернізації управління професійно-технічним навчальним закладом, обговорили перспективні шляхи вирішення складних завдань професійно-технічної освіти. Керівникам професійно-технічних навчальних закладів презентовано науково-методичний комплекс, який розкриває зміст стратегії професійної освіти в умовах децентралізації, створений під керівництвом та за безпосереднього авторства доктора педагогічних наук, професора Лариси Миколаївни Сергеєвої.
20 квітня 2017 року проведено виїзне заняття на базі Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України (директор – кандидат педагогічних наук Гоменюк Дмитро Васильович).Навчальний заклад має славну історію та традиції, які формувались завдяки зусиллям педагогічного колективу та учнів. Центр співпрацює із багатьма навчальними закладами та виробничими колективами, зокрема, станцією технічного обслуговування «Мерседес», німецько-українським підприємством «Глазуріт», корпорацією «Укравто».
Виїзне заняття передбачало проведення семінару “Сучасні підходи до організації управління освітньою діяльністю ПТНЗ” та практичного заняття на тему “Роль ресурсних засобів навчання у формуванні професійно мобільних кваліфікованих робітників”. Зроблено огляд матеріальної та навчальної бази Центру. Учасники заняття відвідали підприємство «УкрАВТО». Слухачі та педагогічні працівники училища дійшли висновку про важливість забезпечення умов задля підвищення ефективності організації навчально-виробничої роботи, зокрема – теоретичної підготовки учнів, практичного навчання та стажування на підприємствах та організаціях.
Загалом слухачі позитивно оцінили освітній процес, інноваційні підходи до викладання в Університеті. Крім того, слухачі збагатили себе знайомством з науковим та духовно-мистецьким потенціалом столиці України.