Партнерів кафедри побільшало
10.01.2024 р. відбулась процедура підписання Меморандуму про взаємодію і взаєморозуміння в організації курсів підвищення кваліфікації (стажування) та прикладних наукових досліджень між кафедрою професійної і вищої освіти ЦІПО (завідувач кафедри д.пед.н., професор Лариса Сергеєва) і Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області (в.о. директора Олена Гришаєва).
Із привітальним словом до учасників зібрання звернулись Олена Гришаєва, в.о. директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області та Наталія Муранова, проректор з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків УМО, доктор педагогічних наук, професор.
Після ознайомлення із ключовими концептами Меморандуму, документ було підписано і учасники обмінялись думками, планами, емоціями. Виступили: Інна Отамась, проректор з наукової роботи і цифровізації УМО, кандидат історичних наук, доцент; Віктор Василиненко, заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області; Оксана Кошіль, заступник завідувача кафедри з науково-методичної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри; Тетяна Стойчик, заступник директора КЗО «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей» Дніпропетровської обласної ради, доктор педагогічних наук; Сергій Сороквашин, заступник директора Дніпровського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, кандидат педагогічних наук; Вікторія Купрієвич, заступник завідувача кафедри з організаційно-освітньої діяльності, кандидат педагогічних наук, доцент.
Колективу Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області надіслано Сертифікат партнера кафедри професійної і вищої освіти.
Меморандум укладено з намірами налагодження партнерських відносин у сфері професійної та післядипломної освіти, розвиток довгострокової та ефективної співпраці між сторонами; узгодженої роботи з метою удосконалення традиційних і пошуку інноваційних шляхів організації та проведення курсів підвищення кваліфікації (стажування) науково-педагогічних кадрів; проведення спільних прикладних наукових досліджень та науково-практичних конференцій (семінарів, круглих столів тощо); розширення науково-дослідної, видавничої діяльності, обміну досвідом; підвищення рівня педагогічної майстерності, удосконалення професійних якостей, професійної, наукової та викладацької культури.