ПІДСУМКИ ВОЄННО-ОСВІТНЬОГО ВЕРЕСНЯ

На кафедрі професійної і вищої освіти у вересні 2022 р. продовжено ІІІ-й етап курсів підвищення кваліфікації. 12 груп (380) слухачів за результатами прилюдного захисту випускних (підсумкових) робіт отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.

06.09.22 Відбувся навчально-організаційний Вебінар «Маркетинг і логістика інновацій у професійній освіті». (спікери: професор кафедри Марія Братко,завідувач кафедри, професор Лариса Сергеєва, доктор філософії Валерія Докторович,  Катерина Мартиненко, аспірант кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

07.09. Для слухачів курсів підвищення кваліфікації категорії «Професійний розвиток педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів) (на базі Технологічного фахового коледжу ДЗВО «Національний лісотехнічний університет України») проведено вебінар «Виховуємо нового українця, що діє на основі національних і європейських цінностей». Захід проведено на виконання наказу МОН України № 527 від 06.06.2022 р. «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України».

15.09.22 Проведено перший вебінар серії «Маркетинг і логістика інновацій» за результатами апробації інновацій творчої групи педагогів Криворізького професійної гірничо-технологічного ліцею Дніпропетровської області (науковий керівник ЕПМ ‒ доктор педагогічних наук, професор Лариса Сергеєва, науковий консультант ‒ академік-секретар Відділення педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, дійсний член (академік) НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Нелля Ничкало.

20.09. Відбувся другий вебінар серії «Маркетинг і логістика інновацій». Вебінар модерували та презентувати інновації профтехосвітяни Закарпаття (директор НМЦ ПТО Ольга СЛЮСАРЄВА) і Свалявського пофесійного будівельного ліцею (директор Олександр ВЛАСИК). Учасників ознайомили з темами: - Майстер клас як сучасний тренд практико-орієнтованої професійної підготовки фахівців (професор Ганна Романова), - Забезпечення неперервності навчання у професійно-практичній підготовці кваліфікованих робітників – шлях до підвищення якості професійної освіти (заст. директора з навч.-вироб. роботи), Іван Дрозд, - Основні складові проведення майстер-класу: методичний аспект (методист Мар'яна Курчак), - Приклад використання майстер-класу на уроці виробничого навчання (старший майстер Вікторія Похил).

22.09.2022 р., ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» для учасників ІВ кластеру "Енергоімпульс" та слухачів КПК ЦІПО успішно провів третій вебінар серії «Маркетинг і логістика інновацій». У ході вебінару представлено виступи: «Організація підготовки конкурентоспроможних фахівців електротехнічного профілю на засадах маркетингового аналізу» (Світлана Александрова); «Методика впровадження інноваційних технологій навчання майбутніх фахівців електротехнічного профілю: логістичний аспект» (Галина Гребенькова); «Практичний аспект використання методу ситуаційного навчання (на прикладі підготовки фахівців на базі НПЦ електротехнічних технологій)» ‒ Людмила Ковальова; «Використання інноваційних педагогічних та інформаційних інструментів на уроках електротехніки як спосіб впровадження освітньо-логістичної діяльності» (Оксана Задорожна).

29.09.2022 р. відбувся четвертий з серії «Маркетинг і логістика інновацій» вебінар за модераторства НМЦ ПТО у Чернівецькій області та Чернівецького ВПУ радіоелектроніки. У ході вебінару розкрито важливі та науково перевірені питання теорії і методики професійної освіти: «Впровадження моделі управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики» - Світлана Микитюк, директор НМЦ ПТО у Чернівецькій області; «Логістика формування цифрового потоку як передумова забезпечення якості освітніх послуг» - Світлана Вишневська, методист НМЦ ПТО; «Реалізація принципів логістики в управлінні розвитком ЧВПУР» - Савелій Одайський, в.о. директора, к.п.н., «Забезпечення логістичних (сервісного та інформаційного) потоків у підготовці фахівців електротехнічного напряму (на прикладі платформи «ELECTUDE»)» - Іван Денис, керівник НПЦ електротехнічних робіт, м/в.н., викладач професійно-теоретичної підготовки; «Енергетичний фронт – забезпечення електроенергією в умовах воєнного стану (підключення сонячної панелі)» - Петро Панчук, майстер в/н, викл. професійно-теоретичних дисциплін.

 29.09.2022 р. Для слухачів КПК ЦІПО та учасників ЕПМ з теми: «Формування м’яких навичок (soft skills) майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому середовищі закладу професійної (професійно-технічної) освіти» відбувся перший з серії "Логістика формування навичок успішності" вебінар за модеруванням ДПТНЗ "Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі". Розкрито теми: «Теоретичні засади логістики формування навичок активного навчання та програмування майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому середовищі ЗП(ПТ)О» (В.С. Алєксеєвець); «Логістичні потоки формування навичок активного навчання та програмування в навчальному процесі ЗП(ПТ)О засобами проєктних технологій» (Н.М. Соколенко); «Проєктні технології як засіб формування навичок успішності (активного навчання та програмування) у виробничій діяльності здобувачів освіти ЗП(ПТ)О» (Ю.С. Гонсалес); «Учні, як суб’єкти проєктної діяльності в позанавчальній роботі ЗП(ПТ)О спрямованої на формування навичок успішності (активне навчання та програмування)» (М.О. Козаченко).

30.09.2022 р. на кафедрі професійної і вищої освіти відбувся внутрішньо кафедральний науково-практичний вебінар «Чинники ефективної командної роботи у проєктній діяльності», який провела спікер доцент кафедри І.Г. Отамась, кандидат  історичних наук, доцент.

30.09.2022 р. за головування завідувача кафедри д.п.н, професора Л.М. Сергеєвої відбулось планове засідання кафедри професійної і вищої освіти. Розглянуто питання щодо організації співпраці зі стейкхолдерами для забезпечення якості освітнього процесу КПК; Про хід НДР кафедри в рамках комплексної наукової теми; Про підготовку до проведення Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід», інші поточні питання.