З 06 квітня по 10 квітня 2015 року відбувся І етап курсів підвищення кваліфікації новопризначених заступників директорів з навчально-виробничої роботи ПТНЗ

У Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університету менеджменту» НАПН України з 06 квітня по 10 квітня 2015 року відбувся І етап курсів підвищення кваліфікації новопризначених заступників директорів з навчально-виробничої роботи ПТНЗ (куратор-тьютор доцент кафедри університетської та професійної освіти і права Красильник Юрій Семенович).

Під час навчання заступники директорів з навчально-виробничої роботи ПТНЗ мали можливість ознайомитися з досягненнями та завданнями Інституту, організацією підвищення кваліфікації в умовах реформування освіти. Л. М. Оліфіра ознайомила з моделлю очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації в умовах реформування освіти в Україні.

Слухачам були запропоновані різні види занять – спецкурс, тематичні зустрічі та дискусії, лекції, практичні заняття, навчальні тренінги.

Зокрема, 8 квітня відбулася зустріч слухачів з начальником відділу організації навчального процесу Департаменту професійно-технічної освіти МОН України Луцькою Аллою Володимирівною, яка відмітила, що у рамках Міжнародного проекту Twinning «Сприяння у впровадженні НРК», з яким Департамент співпрацює вже майже два роки, створено декілька робочих груп, одна з яких опікується впровадженням Національної рамки кваліфікацій у профтехосвіті України. Сьогодні Україна розпочинає докорінну реформу системи професійно-технічної освіти, аби на рівні з європейськими професійними навчальними закладами готувати висококваліфікованих робітників. Реформа передбачає впровадження чимало новацій, які нині ефективно функціонують у системі професійної освіти Європи, тому зараз МОН України необхідна консультативна підтримка з боку Європейського фонду освіти, а також європейських країн.

Отже, коло обговорюваних питань було досить широким і навіть подекуди виходило за межі заявленої теми. Найголовніше, що більшість учасників круглого столу – і методисти, і заступники директорів ПТНЗ – одностайні в головному: нам потрібно взяти на озброєння досвід Німеччини, професійна освіта у НРК має відповідати 5-6 кваліфікаційним рівням. Професійну освіту потрібно поважати, відроджувати і в жодному разі не знижувати до 2-3 рівнів Національної рамки кваліфікацій.

Під час зібрання обговорено також проект Закону України «Про професійно-технічну освіту».

За час навчання для слухачів було організовано культурно-масові заходи: відвідання вистав Національної опери України ім. Т. Г. Шевченка, Національного академічного драматичного театру ім. І. Франка, Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі Дніпра, Києво-Печерської лаври. Слухачі мали можливість помилуватися краєвидами та мальовничими пейзажами Києва.

Слухачі висловили подяку науково-педагогічним працівникам Університету за високий професіоналізм та бажання поділитися багатим досвідом управлінської діяльності, виявили готовність виконати поставлені завдання ІІ-го етапу курсів підвищенням кваліфікації.