З 30 березня по 3 квітня 2015 року відбувся І етап підвищення кваліфікації начальників відділів кадрів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
У Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти з 30 березня по 3 квітня 2015 року відбувся І етап підвищення кваліфікації начальників відділів кадрів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації (куратор-тьютор Ю. С. Красильник). В складі навчальної групи Юлія Брончук (Технічний коледж Національного університету водного господарства та природокористування, Рівненська обл.), Олена Васюк (Київський коледж легкої промисловості, м. Київ), Оксана Власенко (Київський індустріальний коледж, м. Київ), Галина Галицька (Бердичівський педагогічний коледж Житомирської обласної ради, Житомирська обл.), Олена Голуб (Політехнічний технікум Конотопського інституту СДУ, Сумська обл.), Євгеній Жуковський (Промислово-економічний коледж НАУ, м. Київ), Євгенія Лаішева (Херсонський політехнічний коледж ОДПУ, Херсонська обл.), Катерина Цибізова (Коледж економіки і управління КНЕУ ім. В. Гетьмана, м. Київ).
Слухачам запропоновано ряд лекцій з актуальних тем, зокрема професора В. П. Ляхоцького “Гуманізація вищої освіти України на сучасному етапі”, професора Н. С. Орлової “Оптимізація персональної діяльності керівника”, професора В. П. Яковця “Актуальні проблеми реформування системи освіти України”. Начальниками відділів кадрів коледжів обрано для вивчення спецкурс “Розвиток педагогічної майстерності керівника закладу професійної освіти”. Слухачі також виявили
інтерес до проблем, які розглядалися в ході навчального тренінгу “Психолого-управлінські технології в управлінні ВНЗ”, тематичних дискусій з питань трудового законодавства, освітнього консалтингу, кадрового менеджменту.
Інформаційна компетентність начальників відділів кадрів ВНЗ, за оцінками слухачів, збагатилася в результаті проведених практичних занять з питань електронного документообігу навчального закладу, основ практичної роботи у віртуальному навчальному середовищі.
Слухачі взяли активну участь в запропонованих дискусіях, роботі творчих груп, висловили високу мотивованість до вирішення поставлених завдань на дистанційному етапі навчання.