На засіданні Президії НАПН України було обговорено питання про хід упровадження завершеного прикладного дослідження
18.02.2016 р. на засіданні Президії НАПН України було обговорено питання про хід упровадження завершеного прикладного дослідження за темою «Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін» (РК № 0112U000700, 2012-2014 рр.), виконаної у ДВНЗ «Університет менеджменту освіти НАПН України тимчасовим творчим колективом під керівництвом доктора психологічних наук, професора, завідувача кафедри психології управління О. І. Бондарчук.
Комісія Президії НАПН України у складі: голови – В. Г Панка, доктора психологічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України, директора Українського науково-методичного центра практичної психології і соціальної роботи НАПН України; членів комісії – В. І. Бондаря, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України; М. І. Бурди , дійсного члена НАПН України, доктора педагогічних наук, професора констатувала, що впровадження результатів виконаного дослідження у практику здійснюється на належному науково-організаційному рівні.
В обговорення взяли участь: Л. М. Карамушка, заступник директора Інституту психології ім. Г. С. Костюка. НАПН України, доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, яка, зокрема, підкреслила активність виконавців НДР з висвітлення її результатів на представницьких наукових форумах за кордоном.
М. Ф. Степко, директор Центрального інститут післядипломної педагогічної освітиДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України,кандидат фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, який підкреслив актуальність і затребуваність результатів НДР для слухачів закладів післядипломної освіти.
Т. М. Гавлітіна, проректор із наукової роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук., доцент, яка розкрила особливості впровадження результатів НДР на базі спільної (ДВНЗ «Університету менеджменту освіти та Рівненський ОІППО») з лабораторії професіоналізму
Л. В. Пастух, завідувач Обласного центру практичної психології та соціальної роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, яка показала, яким чином здійснюється розповсюдження та популяризація продукції НДР на теренах Хмельницької області.
У дискусії з зазначеного питання взяли участь:
- В. І. Луговий, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, перший віце-президент НАПН України, головний учений секретар НАПН України, який підкреслив важливість моніторингу не лише кількісних показників упровадження результатів НДР, але й їх практичної значущості, можливості комерціалізації наукових здобутків виконавців НДР;
- С. Д. Максименко, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту психології ім. Г. С. Костюка. НАПН України, який підкреслив наукову новизну та практичне значення результатів НДР;
- М. М. Слюсаревський, член-кореспондент НАПН України,кандидат психологічних наук, директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, який, зокрема, зазначив значний рух ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» у бік якісного впровадження результатів НДР;
- Н. Г. Ничкало, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік-секретар відділення педагогіки і психології професійно-технічної освіти НАПН України, яка підкреслила важливість імплементації результатів НДР в систему професійно-технічної освіти;
О. В. Сухомлинська, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік-секретар відділення загальноїпедагогіки та філософії освіти НАПН України, яка, зокрема, вказала на своєрідність об’єднання виконавців НДР у формі тимчасового творчого колективу, доцільність детальнішого розкриття специфіки функціонування такого утворення.
В. Г Кремень, дійсний член НАПН і НАН України, доктор філософських наук, професор,Президент Національної академії педагогічних наук України, підвів підсумки обговорення питання, підкресливши вагомість наукових здобутків виконавців НДР та їх плідну діяльність з упровадження її результатів.