БОНДАРЧУК Олена Іванівна
ORCID iD:
https://orcid.org/0000-0003-3920-242XResearcherID
http://www.researcherid.com/rid/W-1254-2018Профіль у Google Scholar:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=1rI3RZMAAAAJ&hl=ukСторінка в Електронній бібліотеці НАПН України:
http://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/authors/671da3a8d3542470481dd29da9a5a771/Додаткові відомості
Освіта: вища
Досвід роботи: 35 років
Теми дисертацій:
1. Психологічні особливості використання комп’ютерних ігор у позакласній роботі з молодшими школярами (1990 р., кандидат психологічних наук наук; спец.:19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).
2. Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності (2008 р., доктор психологічних наук; спец.:19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи)
Наукова діяльність
1.Керівництво НДР кафедри психології управління «Психологічні чинники суб’єктивного благополуччя персоналу освітніх організацій» (2017-20121 рр., державний реєстраційний номер 0117U006772).
2.Керівництво на громадських засадах НДР спільної лабораторії психології професіоналізму (ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» та Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти) на тему: «Психологічні засади розвитку професіоналізму педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти» (2016-2019 рр., експеримент регіонального рівня, Наказ № 375 від 08.07.2016 р. Управління освіти і науки рівненської ОДА).
Перелік друкованої продукції (за останні два роки)
Монографії, розділи в монографіях
- Бондарчук О. І. Технологія формування психологічної компетентності суб’єктів освітнього процесу в умовах відкритої освіти / О. І. Бондарчук // Відкрита освіта: інноваційні технології та інноваційний менеджмент: кол. моногр. / за наук. ред. М. О. Кириченка, Л. М. Сергеєвої. – К. : Ін-т обдарованої дитини, 2018. – 440 с. – С. 197–210. (1 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Професійна духовність керівників шкіл як фактор одухотвореності освітнього середовища / О. І. Бондарчук // Горизонти духовності: колективна монографія; за заг. ред. І. Кевішаса і О. Отич. – Вільнюс: Zuvedra, 2019. – 584 с. – С. 107– 123. (0,8 др. арк.)
Посібники
- Карамушка Л. М., Бондарчук О. І., Грубі Т. В. Методики дослідження перфекціонізму, трудоголізму та прокрастинації особистості: методичний посібник / Л. М. Карамушка, О. І. Бондарчук, Т. В. Грубі . - Кам’янець-Подільський :ПП «Аксіома», 2019. –80 с.
- Карамушка Л. М., Бондарчук О. І., Грубі Т. В. Діагностика перфекціонізму татрудоголізму особистості: психологічний практикум / Л. М. Карамушка, О. І. Бондарчук, Т. В. Грубі. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2018. – 64 с. https://lib.iitta.gov.ua/714480/
Спецкурси
- Бондарчук О. І. Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення / О. І. Бондарчук: спецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. – К., 2018. –24 с. https://lib.iitta.gov.ua/713076/
Статті у зарубіжних фахових виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз
- Bondarchuk O. Psychological safety of the educational environment of secondary schools as a factor of motivation of innovative activities of Ukrainian teachers// Studia Universitatis Moldaviae. Seria «Ştiinţe ale educaţiei». – 2018. – № 9 (119) – Р. 216–220. ISSN 1857-2103 ISSN online 2345-1025 (0,5 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Subjective well-being of the teachers of secondary schools as an indicator of psychological safety of educational environment / О. І. Бондарчук // KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA. – T. VI. Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne. – Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018. – С. 228-240.
Статті у збірниках наукових праць /фахових виданнях категорії Б
- Бондарчук О. І. Психологічна безпека освітнього середовища закладів загальної середньої осіти та її вплив на мотивацію інноваційної діяльності вчителів / О. І. Бондарчук // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. / НАПН України, Ун-т менедж. освіти ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.] – К. : АТОПОЛ ГРУП, 2017. – Вип. 4/5(33/34). – 132 с. – С. 17–28. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки») (0,6 др. арк.). – (не увійшла до звіту 2017 р.) ФАХОВЕ ВИДАННЯ
- Бондарчук О. І. Суб’єктивне благополуччя як індикатор успішного життєвого шляху керівників освітніх організацій / О. І. Бондарчук // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. – Вип. 3(3). – С. 37–46. (0,6 др. арк.). ФАХОВЕ ВИДАННЯ
- Бондарчук О. І. The features of teachers’ inner freedom with different levels of psychological safety of their educational environment / О. І. Бондарчук // Вісник післядипломної освіти :зб. наук. пр. / НАПН України, Ун-т менедж. освіти ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.] – К. : АТОПОЛ ГРУП, 2019. – Вип. 7(36). – С. 9–20. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»). ФАХОВЕ ВИДАННЯ(0,6 др. арк.).\
- Бондарчук О. І. Соціальна самоефективність педагогічних працівників як чинник психологічної безпеки освітнього середовища/ О. І. Бондарчук //Збірник наукових статей Київського міжнародного університету й Інституту соціальної та політичної психології НАПН України. Серія: «Психологічні науки: проблеми іздобутки». Вип. 2(12). – К. : КиМУ, 2018. – 320 с. – С. 5-24. (0,6 др. арк.).ФАХОВЕ ВИДАННЯ
- Бондарчук О. І. Особливості психологічних захистів керівників освітніх організацій та їх рефлексії засобами трансформаційної гри / О. І. Бондарчук, О. О. Горова // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. / НАПН України, Ун-т менедж. освіти ; голов. ред. В. В. Олійник; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.] – К. : АТОПОЛ ГРУП, 2019.- С. 23-35 ФАХОВЕ ВИДАННЯ
Статті в інших наукових виданнях
- Бондарчук О. І. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. І. Бондарчук // Післядипломна освіта в Україні. – 2018. – № 1 –С. 5–11. (0,5 др. арк.).
Матеріали і тези конференцій
- Бондарчук О. І. / О. І. Бондарчук // Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., Кривий Ріг, 25 - 26 квітня 2018 р./ за заг. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. І.Стойчик – Кривий Ріг: КПГТЛ, 2018. –Т. 2. – 321 с. – С. 29–33 (0,2 др. арк.)
- Бондарчук О. І. Психологічне забезпечення суб’єктивного благополуччя педагогічних працівників як складова модернізації освітнього середовища/ О. І. Бондарчук // Четверта Міжнародна науково-практична конференція. – Умань : Вісник польcько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики ім. Яна Коменського, 2018. – С. 63-66.(0,1 др. арк.)
- Бондарчук О. І. Соціально-психологічні проблеми розвитку професіоналізму освітян: виклики сьогодення / О. І. Бондарчук // Психолого-педагогічні засади розвитку професіоналізму освітян в умовах реалізації Концепції Нової української школи: Матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції (м. Київ – Рівне, 29 березня 2018 р.) – К. : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»; Рівне: РОІППО, 2018. – 130 с. – С. 15–19. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji – (0,2 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Психологічно безпечне освітнє середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників / О. І. Бондарчук // Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Київ, 25 травня 2018 р.) – К. : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2018. – 120 с. – С. 12–16. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji – (0,2 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Технологія психологічної підготовки керівників закладів освітив умовах післядипломної освіти / О. І. Бондарчук // Соціальна робота і проблеми міграційних процесів у глобалізованому світі: Матеріали Міжнар. науково-практ. конференції (3-4 травня 2018 р.). – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. – 282 с. – С. 37–40. – (0,2 др. арк.)
- Бондарчук О. І. Автентичність самопрезентації керівників освітніх організацій як чинник їх суб'єктивного благополуччя / О. І. Бондарчук// Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24 травня 2019 р.) – К. : ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2019. – 153 с. – С. 17–20.– Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji (0,1 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Психологічно безпечне освітнє середовище як чинник особистісної свободи педагогічних працівників / О. І. Бондарчук // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів); за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – 421 с. – С. 29-32. (0,2 др. арк.).
- Бондарчук О. І. Суб’єктивне благополуччя персоналу освітніх організацій: психолого-управлінський аспект / О. І. Бондарчук // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: тези IІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології» (Кам’янець-Подільський, 20–22 червня 2019 р.) /Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів прац; за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. – К. – Кам’янець-Подільський, 2019. (0,15 др. арк.).
У тому числі, за кордоном:
- Bondarchuk O. Subjective well-being, organizational stressors and organizational behaviour of pedagogical employees / О. Bondarchuk , Т. Sorochan, L.Olifira // Proceedings of the 7th international scientific and practical seminar: Political and economic self-constitution: Media, citizenship activity and political polarization (Padua, 2019) (0,3 др. арк).
Участь у науково-практичних заходах (за останні два роки)
Міжнародні:
- Тринадцята міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні аспекти» (м. Київ, 16 березня 2018 р.)
- XIII Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічної психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку» (м. Київ 12-13 квітня 2018 р.).
- Міжнародна науково-практична конференція «Соціальна робота і проблеми міграційних процесів у глобалізованому світі» (м. Чернівці, 3-4 травня 2018 р.).
- Міжнародна літня школа «Управління проектами, що покращують світ»(м. Варна, Болгарія, 8-16 вересня 2018 р.).
- XIII Miedzynarodowa konferencja naukowa «Miedzy wolnoscia a konformizmem – 100-lecie polskiej pedagogiki w odrodzonym panstwie (Czestochowa, Poland, 21 –22 вересня 2018 р.)
- Четверта Міжнародна науково-практична конференція «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» (м. Умань, 11-12 жовтня 2018 р.).
- Міжнародна науково-практична конференція «Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання» (м. Чернігів, 30 листопада 2018 р.).
- Чотирнадцята міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні аспекти» (м. Київ, 15 березня 2019 р.) (12 осіб, програма)
- ІV Міжнародна науково-практична конференція (дистанційна) «Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи» (м. Полтава, 22 травня 2019 р.). (1 особа, програма, сертифікат)ю
- Міжнародний форум лідерів післядипломної освіти (м. Київ, 1 жовтня 2019 р.).
- ХІ Міжнародна виставка «Інноватика в освіті» та Х Міжнародна виставка освіти "WorldEdu" в Київському дитячому палаці дітей та юнацтва (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.).
- Міжнародна науково-практична конференція «Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання» (м. Чернігів, 29 листопада 2019 р.)
У тому числі, за кордоном:
- International conference of applied psychology «Current Affairs and Perspectives in Psychological Research» (Chişinău, State University of Moldova, 29-30 листопада, 2018 р.).
- 19th EAWOP Congress «Workingforthegreatergood» (м. Турін, Італія, 29 травня -1 червня 2019 р.).
Всеукраїнські:
- Web-STEM-школа – 2018. Зимова сесія (м. Київ, січень 2018 р.).
- ІІІ Всеукраїнська Інтернет-конференція «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» (м. Київ, 19 квітня 2018 р.)
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності» (м. Кривий Ріг, 25 квітня 2018 р.)
- Школа молодого науковця (м. Ізмаїл, 27 червня – 2 липня 2018 р.).
- Всеукраїнський освітній коворкінг з онлайн трансляцією «Чек-лист ключових компетентностей педагога Нової української школи» (м. Київ, 9 квітня 2019 р.
- Всеукраїнська підсумкова науково-практична конференція за результатами - - ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми» (м Київ 21 травня 2019 р.).)
- Всеукраїнський конгрес з організаційної психології (м. Кам’янець-Подільський, 20-22 червня 2019 р.).
- ІV Всеукраїнська Інтернет-конференції «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» (Київ, 16 жовтня 2019 р.).
Круглі столи
- Круглий стіл-презентація колективної монографії «Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент» у межах V Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» (23 жовтня 2018 р.)
Семінари
- Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості» (м. Львів 30–31 березня 2018 р.).
- Науково-практичний семінар «Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності педагогічних працівників» (Рівне, 08-09 листопада 2018 р.).
У тому числі, за кордоном:
- 7th International seminar «Political and economic self-constitution: Media, citizenship activity and political polarization» (м. Падуя, 10 червня 2019 р.,
Науково-організаційна діяльність
Організація та проведення масових заходів:
Міжнародні:
- Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми психології стрес-менеджменту (спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького, кафедрою прикладної психології) (м. Черкаси, 26 квітня 2019 р.)
- Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 24 травня 2019 р.), спільно з кафедрою психології та особистісного розвитку НН ІМП ДВНЗ «УМО» та лабораторією організаційної та соціальної психології
Всеукраїнські:
- Всеукраїнська Інтернет-конференція «Психолого-педагогічні засади розвитку професіоналізму освітян в умовах реалізації Концепції Нової української школи» (м. Київ – Рівне, 29 березня 2018 р.) (з трансляцією в U-tube).
- ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти») (м. Київ, 25 травня 2018 р.). спільно з кафедрою психології та особистісного розвитку НН ІМП ДВНЗ «УМО» та лабораторією організаційної та соціальної психології
Семінари
- Науково-методичний семінар «Психологічні засади розвитку соціальної компетентності вчителів Нової української школи в умовах післядипломної педагогічної освіти»(м. Київ, 22 березня 2018 р.).
- Науково-методичний семінар «Психолого-педагогічні засади проектного управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти» (у межах спільної з РОІППО лабораторії психології професіоналізму, на базі РОІППО) (м. Рівне, 29 березня 2019 р.) на базі Рівненського ОІППО.(мультимедійні презентації).
- Науково-методичний семінар «Діяльність психологічної служби системи освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова Українська школа» (м. Київ,31жовтня 2019 р.). (внесений до заходів УМО на реалізацію Концепції Нової української школи, спільно з ІМЗО)(програма,мультимедійні презентації).
Круглі столи
- Круглий стіл, присвячений пам’яті видатного психолога, дійсного члена НАПН України, доктора психологічних наук, професора Олександра Васильовича Киричука (м. Київ, 10 червня 2019 р.)
Міжнародний візит і курс лекцій з організаційної психології
- Організація візиту італійського професора, президента Венеціанської асоціації психологів Алессандро Де Карло для викладання курсу лекцій з організаційної психології (спільно з кафедрою психології та особистісного розвитку)
Наукова школа
«Психологічні засади вдосконалення управління освітніми організаціями».
Створення наукової школи затверджено на вченій раді ДВНЗ «УМО» НАПН України, протокол № 3 від 23.03.2016 р.
Основна мета – розроблення психологічної моделі та технології особистісного й професійного розвитку керівних, педагогічних кадрів та інших фахівців як важливого чинника їх професійного вдосконалення та ефективності професійної діяльності.
Наукове керівництво науково-дослідними темами:
- Психологічні засади стимулювання особистісного розвитку управлінських кадрів (в умовах системи післядипломної педагогічної освіти)(державний реєстраційний номер0106U002456, 2006-2008 рр.), у результаті було теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено психологічні механізми та умови стимулювання особистісного розвитку керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти.
- Формування психологічної компетентності керівників закладів освіти в системі післядипломної педагогічної освіти» (державний реєстраційний номер 0109U003632, 2009-2011 рр.), за результатами дослідження якої розроблено модель (зміст і складові) психологічної компетентності керівників закладів освіти, розроблено та апробовано методику дослідження психологічної компетентностікерівників закладів освіти обґрунтовано та експериментально перевірено основні умови формування психологічної компетентності керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.
- Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін», (державний реєстраційний номер 0112U000700 (2012–2014 рр.), у результаті дослідження якої визначено сутність і складові психологічної підготовки керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти, обґрунтовано та експериментально перевірено технологію такої підготовки.
- Психологічні чинники суб’єктивного благополуччя персоналу освітніх організацій (2017-2021 рр., державний реєстраційний номер 0117U006772).
Керівництво на громадських засадах НДР спільної лабораторії психології професіоналізму (ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти); консультування експериментальної роботи на тему: «Психологічні засади розвитку професіоналізму педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти» (2016-2019 рр., експеримент регіонального рівня, Наказ № 375 від 08.07.2016 р. Управління освіти і науки).
Список дисертацій, захищених під керівництвом О. І.Бондарчук
Докторських:
- Максименко О. Г. Психологія самодепривації особистісного розвитку суб'єкта, 2017,. 19.00.01.
Кандидатських:
- Я. І. Шкурко. Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності. – 2000, 19.00.05.
- В. І. Худякова. Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи. – 2003, 19.00.05.
- В. І. Фадєєв. Психологічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів. – 2006, 19.00.07.
- Т. М. Вакуліч. Психологічні чинники запобігання Інтернет-залежності підлітків. – 2006, 19.00.07.
- Р. М. Ткач. Психологічна допомога підлітками, схильним до бродяжництва. – 2007, 19.00.07.
- О. П. Ткачишина. Особливості соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців з комп’ютерних технологій. – 2008, 19.00.05.
- М. В. Фадєєва. Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування позитивного іміджу освітньої організації – 2010,19.00.07.
- С. А. Медвєдєва. Розвиток асертивності майбутніх практичних психологів у процесі їхнього професійного становлення – 2010,19.00.07.
- О. М. Кажарська. Психологічна підготовка молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. – 2010,19.00.07.
- І. М. Овдієнко. Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою. – 2011, 19.00.07
- Нежинська О. О. Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, 2011, 19.00.07.
- Довгань H. О. Розвиток психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми, 2013, 19.00.07.
- Печерська Г. О. Діагностика та корекція професійних ціннісних орієнтацій учителів у закладах післядипломної педагогічної освіти, 2013, 19.00.07.
- Радченко К. В. Психологічні особливості створення гендерних стереотипів засобами масової інформації, 2014, 19.00.05.
- Лимар Л. В. Соціально-психологічні основи розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами, 2014, 19.00.05.
- Папакиця О. К. Психологічні особливості розвитку інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності, 2014, 19.00.07.
- Чеботарьова А. І. Когнітивно-стильові особливості розуміння студентами навчального тексту, 2014, 19.00.07.
- Пастух Л. В. Сензитивність як чинник ефективності діяльності практичного психолога системи освіти, 2016, 19.00.07.
- Пустовалов І. В. Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери особистості підлітків в сім’ях повторного шлюбу, 2017, 19.00.07.
- Бантишева О. О. Психологічні чинники емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки, 2017, 19.00.07.
- Кот В. Г. Психологічні умови професійної самореалізації працівників рекламної сфери, 2017, 19.00.07.
- Мусаелян О. М. «Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді» (, 2018, 19.00.07).
- Базиленко А. К. «Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування)» (2018, 19.00.05).
- Калязіна Т. В. «Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків» (19.00.07, 2019 р.)
Міжнародна діяльність
Міжнародна співпраця
- Робоча програма науково-освітнього співробітництва між факультетом філософії та соціальних наук Білоруського державного університету (республіка Білорусь) та Центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» (Україна) (2016-2021 рр.).
- Університет м. Арад ім. Ауреля Влаіку, Меморандум щодо спільної міжнародної діяльності від 08.05.2018 р. №07-06/18, 5 років.
- Державний університет Молдови, Меморандум щодо спільної міжнародної діяльності від 29.11.2018 р., 5 років
Членство у міжнародних наукових об’єднаннях (академіях, асоціаціях, товариствах тощо):
- Міжнародна асоціація прикладної психології (International Association of Applied Psychology (IAAP) Division 1 (Work and Organizational Psychology), 2010-2016 рр.
- Європейська асоціація психології праці та організаційної психології (European Association of Work and Organizational Psychology, EAWOP), з 2019.
- Українська асоціація організаційних психологів і психологів праці, з 2002 р.
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації у ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти»:
1. Викладачі (викладачі тьютори, куратори-тьютори груп) закладів ППО (свідоцтво про підвищення кваліфікації 12 СПВ№ 142138, видане 12 вересня 2015 р.).
2. Тренер з інституційного аудиту ЗЗСО (свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане 21 лютого 2019 р.).
Опанування міжнародного досвіду наукової та науково-педагогічної діяльності
Стажування (120 год.) як науково-педагогічного працівника у Варненському вільному університеті Чорноризця Храбра (Варненски свободен университет «Черноризец Храбър»,м. Варна, Болгарія, вересень 2018 р.)
Лекція ректора Університету Арад ім. Аурель Влаіку проф. Рамони Лілі на тему: «Polemic Social Representations: Interwar Romania and Romania in the Post-Communist Media. In the memories of Serge Moscovici» (м. Київ, 18 червня 2018 р.)
Курс лекцій італійського професора, президента Венеціанської асоціації психологів Алессандро Де Карло з організаційної психології «Organizational well-being / disease and performance» (м.Київ, 4-5 березня 2019 р.).