КАФЕДРА ПРОФЕСІЙНОЇ І ВИЩОЇ ОСВІТИ – СПІВОРГАНІЗАТОР VІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ВІДКРИТОГО НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО ОНЛАЙН-ФОРУМУ «ІННОВАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, РЕАЛІЇ, СТРАТЕГІЇ»

12.11.22024 р. Національний центр «Мала академія наук України» — Центр ЮНЕСКО другої категорії з наукової освіти спільно з командою партнерів-співорганізаторів, яка вже налічує понад 30 наукових установ НАН України та НАПН України, навчальних закладів МОН України, громадських організацій і зарубіжних партнерів із США, Польщі, Ізраїлю, провели VІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії».

Українська освіта і наука сьогодні стикаються як із проблемами війни, так і глобальних викликів, які  докорінно перетворюють і весь цивілізований світ. Цей науково-практичний масовий захід як лакмусовий папір вже вшосте віддзеркалює трансформації  наукових процесів, зміну освітніх, філософських і соціальних концепцій, підходів та моделей.  

Наукова платформа 4. Soft skills — навички XXI століття: що найбільше цінують роботодавці (модератор: Лариса Сергеєва, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної і вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України). Всього спікерів – 24.

Для участі у Форумі офіційно зареєструвались понад 1000 учасників, з них 44 доктори наук, 160 кандидатів наук, понад 150 аспірантів, близько 300 педагогічних працівників шкіл, училищ та 250 науково-педагогічних працівників вишів. Географія учасників – вся Україна. Найактивніші учасники: м. Київ – 169 учасників, Київська область – 88, Харківська – 84,  Дніпропетровська – 77, Сумська – 74, Вінницька – 64, Закарпатська – 64, Хмельницька – 51, Донецька – 50, Одеська – 49 тощо. Така географія та масовість учасників підкреслює значення і вагомість цього науково-практичного масового заходу.

167 спікерів публічно виступили на платформі Форуму на пленарному засіданні та секційних панелях, презентували свої напрацювання та обмінялися думками.

До оргкомітету надійшло близько 180 наукових доповідей, у яких представлено найбільш актуальні проблеми сучасної науки та освіти, інноваційні проєкти і технології, що впроваджуються в освіті в умовах воєнного часу і будуть презентовані у збірці тез.