УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

На кафедрі філософії і освіти дорослих завершили ІІІ етап підвищення кваліфікації категорія слухачів: викладачі, методисти кафедр, центрів, лабораторій та інших структурних підрозділів закладів післядипломної освіти за напрямом навчання: педагогічні та науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти; форма навчання: очна-дистанційна (двохетапна), загальний обсяг - 180 годин (6 ECTS-кредитів).

Навчання відбулося за графіком навчання: I етап (дистанційний): 15 січня – 1 червня 2024 року, 135 годин (4,5 ECTS-кредитів); ІI етап (очний, підсумково-звітовий): 3 червня – 7 червня 2024 року, 45 годин (1,5 ECTS-кредитів).

Куратор-тьютор групи: Ольга Просіна, кандидат педагогічних наук, доцент.

Навчання на курсі підвищення кваліфікації зібрало учасників з різних регіонів України. Представники навчальних закладів приїхали з Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської та Чернівецької областей. Така широка географія учасників підкреслює важливість та актуальність підвищення кваліфікації для освітян у всіх куточках країни.

Робочий навчальний  план курсу складався з наступних модулів:

  1. Освітологічний і нормативно-правовий модуль:
    • Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих.
    • Європейський контекст інноваційної освітньої політики України.
    • Інноваційні технології у відкритій освіті.
  2. Менеджмент і лідерство:
    • Менеджмент консалтингової діяльності в закладі освіти.
    • Інституційні механізми забезпечення якості освіти в умовах невизначеності.
    • Адаптивний акмефʼючеринг.
  3. Посадово-функціональний модуль:
    • Виховання громадянина-патріота.
    • Варіативні моделі професійного розвитку педагогічних працівників.
  4. Соціально-психологічний модуль:
    • Психологічні особливості розвитку мотивації інноваційної діяльності.
    • Психологічні особливості професійного вдосконалення освітян.
  5. Інформаційно-комунікаційний модуль:
    • Мережевий етикет.
    • Практичні аспекти використання нейромереж для освітян.
  6. Інноваційно-дослідницький модуль:
    • Розвиток дизайн-мислення.
    • Методика інтеграції хмарних сервісів.

Навчання завершилося успішним захистом випускних робіт, що підтвердило високу кваліфікацію слухачів курсу. Викладачі і методисти отримали нові знання та навички, необхідні для подальшого розвитку освітньої діяльності у своїх закладах.

Центральний інститут післядипломної освіти висловлює подяку всім учасникам за плідну співпрацю і бажає подальших успіхів у професійній діяльності.