УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
На кафедрі філософії і освіти дорослих завершили ІІІ етап підвищення кваліфікації категорія слухачів: викладачі, методисти кафедр, центрів, лабораторій та інших структурних підрозділів закладів післядипломної освіти за напрямом навчання: педагогічні та науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти; форма навчання: очна-дистанційна (двохетапна), загальний обсяг - 180 годин (6 ECTS-кредитів).
Навчання відбулося за графіком навчання: I етап (дистанційний): 15 січня – 1 червня 2024 року, 135 годин (4,5 ECTS-кредитів); ІI етап (очний, підсумково-звітовий): 3 червня – 7 червня 2024 року, 45 годин (1,5 ECTS-кредитів).
Куратор-тьютор групи: Ольга Просіна, кандидат педагогічних наук, доцент.
Навчання на курсі підвищення кваліфікації зібрало учасників з різних регіонів України. Представники навчальних закладів приїхали з Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської та Чернівецької областей. Така широка географія учасників підкреслює важливість та актуальність підвищення кваліфікації для освітян у всіх куточках країни.
Робочий навчальний план курсу складався з наступних модулів:
- Освітологічний і нормативно-правовий модуль:
- Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих.
- Європейський контекст інноваційної освітньої політики України.
- Інноваційні технології у відкритій освіті.
- Менеджмент і лідерство:
- Менеджмент консалтингової діяльності в закладі освіти.
- Інституційні механізми забезпечення якості освіти в умовах невизначеності.
- Адаптивний акмефʼючеринг.
- Посадово-функціональний модуль:
- Виховання громадянина-патріота.
- Варіативні моделі професійного розвитку педагогічних працівників.
- Соціально-психологічний модуль:
- Психологічні особливості розвитку мотивації інноваційної діяльності.
- Психологічні особливості професійного вдосконалення освітян.
- Інформаційно-комунікаційний модуль:
- Мережевий етикет.
- Практичні аспекти використання нейромереж для освітян.
- Інноваційно-дослідницький модуль:
- Розвиток дизайн-мислення.
- Методика інтеграції хмарних сервісів.
Навчання завершилося успішним захистом випускних робіт, що підтвердило високу кваліфікацію слухачів курсу. Викладачі і методисти отримали нові знання та навички, необхідні для подальшого розвитку освітньої діяльності у своїх закладах.
Центральний інститут післядипломної освіти висловлює подяку всім учасникам за плідну співпрацю і бажає подальших успіхів у професійній діяльності.