ПОЧАТОК НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА ТЕМАТИЧНИМИ КУРСАМИ «ПРОЄКТУВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» (НА БАЗІ КОРОСТЕНСЬКОГО ЦПРПП ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ)

ПОЧАТОК НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА ТЕМАТИЧНИМИ КУРСАМИ «ПРОЄКТУВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» (НА БАЗІ КОРОСТЕНСЬКОГО ЦПРПП ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ)

19 лютого 2024 року розпочали навчання слухачі курсів підвищення кваліфікації за тематичними курсами «Проєктування сучасного уроку: теорія та практика» (на базі Коростенського ЦПРПП Житомирської області). З 40 слухачів сформовано дві навчальні групи, кураторами яких є доц. М.І. Скрипник та ст. викл. Н.П. Волинець.

Для продуктивної організації проходження першого етапу навчання зі слухачами курсів підвищення кваліфікації кураторами-тьюторами було проведено тимбілдинг (ознайомлення з алгоритмом діяльності, особливостями онлайн навчання, його форматом та змістом, системою взаємодії суб’єктів освітнього процесу, переліком орієнтовних тем випускних (підсумкових) робіт, методичними рекомендаціями щодо написання випускної (підсумкової) роботи).

Для покращення ефективності засвоєння матеріалу актуальні аспекти тематичних курсів висвітлено в посібнику, робочих зошитах у двох форматах (рукописному та інтерактивному), мультимодальних текстах (відео, інтелектуальні карти тощо), що розміщено в Е-бібліотеці НАПН УКРАЇНИ. Для зручності роботи слухачів із авторськими розробками з проблеми тематичних курсів усі освітні матеріали систематизовано в авторській інтерактивній онлайн збірці, присвяченій Українському Вчителю, який самовіддано проєктує сучасний урок в умовах війни. Авторська збірка - Скрипник М.І., Кравчинська Т.С., Волинець Н.П. Наука та мистецтво уроку ХХI ст.: авторська інтерактивна збірка навчальних матеріалів для слухачів тематичних курсів «Проєктування шкільного уроку: теорія та практика». 2024. URL: https://sway.cloud.microsoft/RoT8AB3bdOHG2bnC?ref=Link

https://lib.iitta.gov.ua/739589/

Доцентом М.І. Скрипник розроблено та презентовано спецкурс за тематикою курсів «Як модернізується урок в ХХI ст.?». Слухачі групи позитивно оцінили формат такого заняття в системі підвищення кваліфікації, активно долучалися до обговорення та ділилися досвідом інноваційних підходів до навчання в сучасних умовах.

Попереду – насичений другий (дистанційний) етап навчання. Усі слухачі груп зареєструвалися у веб-середовищі ЦІПО та отримали завдання на цей період навчання.

Щиро вдячні за активність і зацікавленість у навчанні колегам з міських ліцеїв м. Коростеня Житомирської області, Вовківської гімназії Кегичівської селищної ради Харківської області, професійно-технічного училища № 79 Дніпропетровської області, ДНЗ «Бахмутський професійний аграрний ліцей» Донецької області та КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради Сумської області.

Очікуємо на плідну співпрацю на ІІ та ІІІ етапах навчання!