ПРОВЕДЕННЯ ВЕБІНАРУ «ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» В МЕЖАХ СПІВПРАЦІ

ПРОВЕДЕННЯ ВЕБІНАРУ «ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» В МЕЖАХ СПІВПРАЦІ

«Великі цілі досягаються за допомогою малих кроків у співпраці»

25 січня 2024 року в Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України відбувся вебінар «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагогічних працівників», який пройшов у межах наукового співробітництва між ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України та КУ Вишневої міської ради Бучанського району Київської області «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» з метою здійснення науково-дослідної роботи кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «УМО» за темою «Теоретико-методичні засади професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти», яка виконується в межах науково-дослідної роботи ЦІПО «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (номер державної реєстрації НДР 0120U104637 від 30.10.2020).

Спікер: Шабала Юлія Анатоліївна, доктор філософії, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України.

На початку вебінару з вітальним словом виступили завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО, кандидат педагогічних наук, доцент – Ольга Володимирівна Просіна та директор КУ Вишневої міської ради Бучанського району Київської області «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» - Світлана Миколаївна Сушко.

Актуальність та сутність проблеми індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога полягає в тому, що сучасне освітнє середовище постійно змінюється і вимагає від педагогів постійного професійного розвитку. Індивідуальна траєкторія професійного розвитку дозволяє кожному педагогу визначати свої особисті потреби, цілі і завдання у професійній сфері, а також обирати інструменти та методи їх досягнення.

Зміст вебінару був спрямований на розвиток професійної компетентності педагогічних працівників щодо теоретичних і практичних аспектів реалізації індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників.

Під час вебінару Юлія Анатоліївна ознайомила педагогічних працівників із сутністю проблеми індивідуальної траєкторії професійного розвитку, запропонувала ресурси, інструменти та можливості для створення ефективного індивідуального плану професійного розвитку педагогічних працівників. Важливим та цінним практичним наробком була презентація моделі щоденника індивідуальної траєкторії професійного розвитку для педагогічних працівників, який призначений для підтримки педагогічних працівників у процесі їхнього професійного розвитку. Представлена модель щоденника допоможе педагогам встановити цілі та професійну мету; створити ефективний план індивідуальної траєкторії професійного розвитку; відстежувати основні досягнення та успіхи у професійному розвитку, а також забезпечить можливість рефлексії та самооцінки своїх компетентностей.

Учасники вебінару надали позитивний зворотній зв’язок спікеру заходу щодо актуальності та важливості проведеного заходу, а також висловили вдячність за можливість професійно розвиватись у складні часи для нашої країни. У підсумку обговорено наступні кроки щодо подальшої співпраці.

Кафедра філософії і освіти дорослих ЦІПО (завідувач кафедри – Ольга Володимирівна Просіна, кандидат педагогічних наук, доцент) щиро дякує КУ Вишневої міської ради Бучанського району Київської області «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» (директор - Світлана Миколаївна Сушко) та усім педагогічним працівникам за активну участь, прагнення навчатися протягом усього життя та сподівається на подальшу активну співпрацю.