СТАРТУВАЛИ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НА КАФЕДРІ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У 2024 РОЦІ

СТАРТУВАЛИ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НА КАФЕДРІ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У 2024 РОЦІ

15 січня 2024 року розпочали навчання слухачі курсів підвищення кваліфікації за категоріями: «Науково-педагогічні та педагогічні працівники (викладачі, методисти) кафедр, центрів (лабораторій) і структурних підрозділів закладів ППО» (куратор-тьютор: кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО – Просіна О. В.); Науково-педагогічні та педагогічні працівники (викладачі) закладів фахової передвищої освіти (на базі ВСП «Івано-Франківський фаховий коледж ПНУ ім. В. Стефаника» (куратор-тьютор: старший викладач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО Мирошніченко О. О.); тематичними курсами «Дизайн мислення та медіаграмотність: інноваційні підходи до навчання в умовах війни та поствоєнний період» (куратор-тьютор: доктор філософії, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО - Шабала Ю.А.; автори-розробники освітньо-професійної програми підвищення кваліфікації: Просіна О.В. - кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО; Шабала Ю.А. – доктор філософії, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО).

Організація освітнього процесу на кафедрі філософії і освіти дорослих ЦІПО здійснювалась у режимі віддаленого доступу на засадах дистанційних технологій навчання – платформ LMS Adult Learning (AdL), BigBlueButton (ВВВ) (основна), Zoom (резервна), е-дошки Padlet, онлайн-інструментів Google, спільнот у мережі Viber тощо.

У межах першого етапу навчання (15.01-19.01.2024 р.) для слухачів курсів підвищення кваліфікації було проведено тимбілдинг (ознайомлення з організацією навчання, його форматом та змістом, особливостями взаємодії суб’єктів освітнього процесу, переліком орієнтовних тем випускних (підсумкових) робіт, методичними рекомендаціями щодо написання випускної (підсумкової) роботи) з кураторами-тьюторами (доц. Просіна О.В., доц. Шабала Ю.А, ст.викл. Мирошніченко О.О.); лекції, тематичні дискусії, практичні заняття та спецкурси за вибором. Слухачі активно долучалися до обговорення та ділилися досвідом інноваційних підходів до навчання в умовах війни та поствоєнний період.

У групі за категорією «Науково-педагогічні та педагогічні працівники (викладачі, методисти) кафедр, центрів (лабораторій) і структурних підрозділів закладів ППО» (куратор-тьютор: доц. Просіна О. В.), як частина науково-дослідної роботи у межах наукового дослідження Центрального інституту післядипломної освіти (ЦІПО) за темою «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (0120U104637, 2020-2025 рр.) та підтеми кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО «Теоретико-методичні засади трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» проводяться обстеження, виявлення і самодіагностика особистості педагогічних (науково-педагогічних) працівників, визначення можливості професійного і особистісного росту за допомогою використання комп’ютерної програми «ПЕРСОНАЛ-ψ». (консультант - Валерій Киричук, доцент кафедри психології управління ЦІПО, кандидат педагогічних наук, доцент).

На основі аналізу діагностики та коучингової сесії з куратором-тьютором (доц. Просіна О. В.) буде спроєктована індивідуальна освітня траєкторії професійної трансформації з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей слухачів курсів.

Попереду – насичений другий (дистанційний) етап навчання. Усі слухачі груп зареєструвалися у веб-середовищі ЦІПО та отримали завдання на цей період навчання.

Вітаємо колег – представників Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Чорноморського національного університету ім. Петра Могили, КЗВО "ОАНО ООР", ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Донецького ОІППО, ВСП «Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ ім. В. Стефаника», КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти філії у м. Берегові, КПНЗ «Київського центру дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання» із завершенням першого етапу навчання!