УЧАСТЬ КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИТАННЯХ «ТВОРЧІСТЬ ЯК ФАКТОР МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕНЬ»
8 лютого 2024 року кафедра філософії і освіти дорослих виступила співорганізатором педагогічних читань «Творчість як фактор мотивації досягнень» для слухачі курсів підвищення кваліфікації ЦІПО, учасники науково-освітнього альянсу «Soft skills – сучасні навички успішності», керівники і педагогічні працівники ЗП(ПТ)О, відповідальні виконавці ЕПМ ЗП(ПТ)О, керівники та координатори педагогічного експерименту обласних Навчально-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, науково-педагогічні працівники ЗВО.
Відкриваючи подію, ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Кириченко Микола Олексійович, підкреслив актуальність і значущість обраної теми педагогічних читань, з вступним словом до учасників читань звернувся Саух Петро Юрійович, академік-секретар Відділення вищої освіти, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор, акцентував увагу на важливості розгляду проблеми творчості як ключового фактору мотивації в контексті Суспільства 5.0. Далі до учасників читань звернувся Малиношевський Руслан Васильович, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник. Він висвітлив важливість видання навчального посібника "Творчість як фактор мотивації досягнень", особливо в умовах війни, як ключового елементу підтримки та розвитку освіти.
В авторській преамбулі науковці Просіна Ольга Володимирівна, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент м. Київ; Ілляхова Марина Володимирівна, доцент кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат філософських наук, доцент м. Київ; Сергеєва Лариса Миколаївна, завідувач кафедри професійної і вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, м. Київ окреслили науково-педагогічні аспекти питань: творчість і мотивація досягнень: діалектична взаємодія в контексті професійної трансформації, мотиваційний компонент професійно-креативної діяльності фахівців в освітньому процесі; розвиток «м'яких» навичок для мотиваційної спрямованості особистості. Також автори підкреслили, що дане видання було розроблено у межах Проєкту «Резиденція “ГАРМОНІЯ.РОЗВИТОК.ВЗАЄМОДІЯ”», що був реалізованим в межах проєкту #ZMINA_2_0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Дякуємо партнерам - КАФЕДРА ПРОФЕСІЙНОЇ І ВИЩОЇ ОСВІТИ ЦІПО за ініціативу важливого заходу!