УЧАСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У СЕРПНЕВИХ ЗАХОДАХ ДЛЯ ФОРМАЛЬНОЇ, НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ
25 серпня відбулась Усеукраїнська веб-конференція “Учені НАПН України – українським учителям”. Відкриття конференції відбулося за участі заступника Міністра освіти і науки України Віри Рогової. Із вітальним словом виступив президент НАПН України Василь Кремень. Провідна ідея доповідей полягала у висвітленні світоглядного значення у розвитку й вихованні української молоді через призму ідей української державності (детальніше – https://www.youtube.com/watch?v=Xc_CnGSyWj8)
Серед спікерів від ДЗВО “Університет менеджменту освіти” – завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих – Ольга Просіна, яка виступила із доповіддю "Моделювання технології управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах Нової української школи". У промові йшлося про сучасні технології професійного розвитку педагогів загалом і було презентовано методологічну платформу конструювання технології управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах НУШ зокрема.
26 серпня проведено методичний захід педагогів м. Хмельницького. Серед запрошених науковців – Тамара Сорочан, директорка ЦІПО, докторка педагогічних наук, професорка кафедри філософії і освіти дорослих. Серед нагальних питань – обговорення проблем професійного розвитку вчителів у системі методичної роботи.
26 серпня відбулась панельна диджитал-дискусія «Формування сучасного освітнього простору позашкілля Київщини: управлінський аспект, нові ідеї, практики, моделі». Серед запрошених спікерів – представники кафедри філософії і освіти дорослих – Ольга Просіна, завідувачка кафедри, кандидатка педагогічних наук, доцентка із доповіддю “Менеджмент 4.0:управління закладом позашкільної освіти в цифрову епоху”; Ярослава Швень, кандидатка психологічних наук, доцентка із доповіддю “Неленійні актуалітети трансформаційного управліннязакладами позашкільної освіти”. Учасники заходу мали можливість обговорити сучасні освітні тренди трансформації творчого освітнього простору закладу позашкільної освіти, зокрема впровадження кластерного підходу, шляхи формування власної освітньої траєкторії та формулу успіху сучасного керівника закладу позашкільної освіти.
Тож, серпневі заходи потужно актуалізували проблематику освітніх трансформацій для актуалізації ефективного старту нового навчального року. Науково-педагогічні працівники ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України як носії наукової думки і сучасної інноваційної практики взяли активну участь у проведенні різних форм роботи з педагогами у регіонах напередодні прийдешнього навчального року.