Відбувся вебінар «Тьюторинг індивідуального супроводу професійного розвитку педагогічних працівників»
У рамках проведення Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар'єра – 2021» кафедра філософії і освіти дорослих ДЗВО “Університет менеджменту освіти” презентувала вебінар «Тьюторинг індивідуального супроводу професійного розвитку педагогічних працівників» у форматі інтервізійної платформи досвіду фахового супроводу професійного розвитку педагогічних працівників з метою актуалізації концепту тьюторингу в освіті дорослих (zoom, youtube).
Вебінар був спрямований на виконання підтеми НДР «Теоретико-методичні засади трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» у межах комплексної науково-дослідної роботи Центрального інституту післядипломної освіти «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» ( № 0120U104637) (2020-2025 рр.).
Мета вебінару - розкрити актуалітети тьюторського супроводу професійного розвитку педагогічних працівників.
Завдання вебінару:
1. Охарактеризувати сутність і технології тьюторського супроводу професійного розвитку педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти.
2. Розкрити особливості тьюторського супроводу педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах онлайн/дистанційного підвищення кваліфікації.
3. Презентувати тьюторський супровід творчої діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників як ресурс їхнього особистого розвитку в умовах відкритого університету післядипломної освіти.
4. Представити кращі вітчизняні та зарубіжні практики застосування технологій тьюторингу індивідуального супроводу професійного розвитку педагогічних працівників.
Цільова аудиторія: педагогічні, науково-педагогічні працівники закладів освіти усіх рівнів.
Апробовано формат інтервізійної платформи як інноваційної взаємодії в онлайн режимі у горизонтальній площині: обмін досвідом, “рівні між рівними”, інтеракція в колі професійної спільноти із співмодераторами в умовах взаємопідтримки.
Презентаційні доповіді висвітлили низку актуальних проблем з тьюторингу в освіті дорослих, зокрема:
1. Що таке тьюторинг?
Просіна О. В., к.п.н, доцент, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
2. Тьюторський супровід професійного розвитку педагогів: зарубіжні практики
Пуховська Л. П., д.п.н., професор кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
3.Онлайн підвищення кваліфікації: нотатник андрагога
Скрипник М. І.,к.п.н, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Кравчинська Т. С., к.п.н, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Волинець Н. П., ст. викладач кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
4. Творчо-дослідницький проєкт «30 років – 30 уроків»: ідеї для тьюторства та індивідуальної підтримки педагогів
Федорова Ю. В., завідувач науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я Комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського”, кандидат педагогічних наук
5. Методичний супровід професійного розвитку вчителів мистецтва (на матеріалі Всеукраїнського пілотного експерименту з інтегрованого навчання у 5 класі)
Масол Л. М., к.п.н., професор кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
6. Алгоритм професійного розвитку педагога
Ілляхова М. В., к.філос.н, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
7. Психологічні засади індивідуалізації навчання: тьюторинг
Швень Я. Л.,к.психол.н, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
8. Проблеми мережевого етикету в контексті тьюторського супроводу професійного розвитку педагогів
Самойленко О. О., к.п.н, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
9. Роль тьютора-методиста в процесі становлення молодого педагогічного працівника закладу позашкільної освіти
Просіна О. В., к.п.н, доцент, завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Чмир С. І., аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України
10. Тьюторський супровід учнів з дислексією в закладах освіти
Просіна О. В., к.п.н, доцент, завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Будагян А. С., студентка психологічного факультету Економіко-гуманітарної Академії, м. Варшава
Вебінар розміщено для перегляду: https://youtu.be/TVlJI2N8c-c