Чернишова Є. Р. кадрова політика в контексті стратегії розвитку нав-чального закладу системи післядипломної педагогічної освіти

Досліджено питання узгодження кадрової політики та стратегії розвитку навчального закладу системи ППО, зокрема розроблення таких аспектів, як: ви-явлення проблем у кадровій роботі, розроблення адекватної організаційної…

Щербина О. А. Модуль «репозиторій компетентностей» для системи управління навчанням moodle

Розглядається використання модуля «Репозиторій компетентностей» для оцінювання компетентностей студентів у системі управління навчанням Moodle. Ключові слова: компетентнісний підхід, оцінювання…

Якухно І. І. Проектування освітнього простору регіональних систем після-дипломної педагогічної освіти

Розглядаються питання проектування освітнього простору регіональної си-стеми післядипломної педагогічної освіти, адекватного завданням інноваційного розвитку національної системи освіти. Розкриваються зміст і результати…

Акімов Д. І., Бондарчук О. І. Психологічні проблеми підготовки мене-джерів освіти до маркетингу освітніх послуг

Розглядаються психологічні проблеми підготовки менеджерів освіти до мар-кетингової діяльності у сфері освітніх послуг. Окреслено особливості підготовки управлінців до маркетингу освітніх послуг в умовах…

Афанасьєва Т. О. Наукові підходи щодо розуміння феномену про-фесійного розвитку в сучасній психологічній науці

Проаналізовано наукові підходи щодо визначення феномену професійного роз-витку. Досліджено зарубіжні та вітчизняні підходи щодо визначення поняття «про-фесійний розвиток». Ця дефініція розглянута на…

Бондаренко Р. М. Професійна готовність майбутнього психолога до роботи з дітьми аутичного спектра

Проблема готовності психолога до роботи з дітьми аутичного спектра у контексті професійного становлення особистості — одна з найважливіших проблем для загальної та педагогічної психології. Незважаючи на велику…

Гура Т. Є. Сучасний стан і перспективи розвитку післядипломної освіти практичних психологів в україні

Аналізується сучасний стан ы перспективи розвитку вітчизняної післядип-ломної освіти практичних психологів. Ключові слова: практичний психолог, післядипломна освіта, професійний розвиток, психологічний…

Жебєлєва П. В. Казкотерапія як засіб психологічної допомоги осо-бистості

Проаналізовано основні підходи до казкотерапії. Розкрито зміст і суть понят-тя казкотерапії, типологію казок, показано різні підходи до казкотерапії і значення цього напряму в психологічній практиці. Ключові слова:…

Купрєєва О. І. Психологічні проблеми самореалізації особистості сту-дентів з обмеженими фізичними можливостями

Розглядається одна із психологічних проблем самореалізації особистості студентів з обмеженими фізичними можливостями — ставлення до хвороби (фі-зичного дефекту), як цілісне відображення ситуації захворювання…

Левицкий В. Н. Психическая саморегуляция личности специалиста как фактор эффективности его деятельности

Показаны некоторые основные направления обучения специалиста методам и приёмам психической саморегуляции, Обращается внимание на важность форми-рования у специалистов эмоциональной устойчивости как одного из…

Лук’янчук Н. В. Розвиток комунікативної компетентності обдарованої особистості у соціально-психологічному тренінгу

Визначено комунікативну компетентність, описано основні характеристики лідера спілкування та соціально-психологічного тренінгу (СПТ), виділено складові компоненти моделі комунікативної компетентності обдарованої…

Лучинкіна А. І. Аналіз когнітивно-інструментальної складової Інтернет-соціалізації

Ідеться про Інтернет- соціалізацію особистості. Автор розглядає когні-тивно-інструментальний етап Інтернет-соціалізації, визначає чотири фази цього етапу. На кожному етапі автором визначені основні інструментальні і…

Мілютіна К. Л. Особливості вчинку самоперетворення в умовах без-перевної освіти

Криза, пов’язана з нестабільністю етнічної або професійної ідентичності особистості, в межах індивідуальної життєвої траекторії випробовує адаптивні механізми особистості, і якщо суспільство створює програми…

Перегончук Н. В. Психологічні особливості професійної компетент-ності майбутніх психологів

Розглядаються психологічні особливості професійної компетентності май-бутнього психолога. Визначено структуру професійної компетентності психолога-фахівця. Виокремлено комунікативний, когнітивний, операційний,…

Печерська Г. О. Чинники розвитку професійних ціннісних орієнтацій учителів

Висвітлено результати емпіричного дослідження чинників рівня розвитку професійних ціннісних орієнтацій учителів. Ключові слова: професійні ціннісні орієнтації, соціально-демографічні чин-ники, організаційно-професійні…

Чемодурова Ю. М. Теоретичні засади визначення особливостей розвитку професійної Я-концепції психолога

Аналізуються властивості і функції професійної Я-концепції. Визначаються основні особистісні та професійні якості фахівця-психолога як складової профе-сійної Я-концепції. Ключові слова: самосвідомість, професіональна…