Розглядаються наукові підходи до змісту післядипломної педагогічної освіти, в умовах якої відбувається ефективне управління розвитком професійної компе-тентності вчителя-філолога в міжатестаційний період. Ключові…
Випуск 7 (20)
Розглядаються проблеми неоднозначних поглядів на виокремлення рівнів й критеріїв сформованості професійної компетентності викладача іноземних мов ви-щих військових навчальних закладів (ВВНЗ). Ключові слова: професійна…
Присвячено проблемам правового регулювання, практичної реалізації та охо-рони авторського права викладачів вищих навчальних закладів України, які розроб-ляють дистанційні курси. Автором сформульовані практичні…
Обґрунтувано ефективність використання сервісів Веб 2.0 для підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики в системі післядипломної педагогічної освіти та розглянуто форми і методи мережної взаємодії…
Відображено загальні рекомендації управління науково-педагогічними досліджен-нями, розкрито практику науково-дослідної експериментальної роботи в обласному ІППО на засадах системного підходу та подано інноваційні…
Розглядаються деякі підходи до проблеми розвитку професійної компетент-ності майстрів виробничого навчання у післядипломній педагогічній освіті, а також до моделювання професійної компетентності зазначеної…
Розглянуто досвід розроблення навчальних матеріалів для дистанційної форми навчання в деяких вищих навчальних закладах Росії та України, який доцільно упроваджувати в систему післядипломної освіти педагогічних…
Показано педагогічні умови формування технологічної комптетентності у майбутніх фахівців туризму та розкрито поліфункціональний характер змісту їх-ньої професійної діяльності. Визначено функціональну модель…
редставлено класифікацію функцій управління компетентнісно орієнто-ваною професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Обґрунтовано виділення в їх складі функцій управлінського циклу та…
озглядаються проблеми науково-методичного забезпечення створення і функціонування навчального словника як виду шкільної навчальної літератури. Автор досліджує процес виокремлення навчальної лексикографії із загальної…
Проаналізовано методологічні підходи до розроблення системи практико зо-рієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Ключові слова: підхід, система, психолого-педагогічна підготовка майбутніх…
Проаналізовано методологічні підходи до розроблення системи практико зо-рієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Ключові слова: підхід, система, психолого-педагогічна підготовка майбутніх…
Висвітлюється досвід експериментальної Програми підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва Київського університету імені Бориса Грінченка. Розкри-вається сутність процесуальної моделі підготовки керівників…
Розглянуто інваріантні риси наукової школи, які дають змогу відрізнити цей тип наукового співтовариства від інших його видів. Зроблено спробу проаналізу-вати в рамках наукової діяльності Університету менеджменту освіти…
Розглянуто психолого-педагогічні підходи до проблеми здоров’я і розвитку особистості в системі шкільної освіти. Автором зроблений акцент на формування педагогами, батьками, медиками у дітей світогляду,…
Розкривається значення документа як джерела інформації, його місце та роль у науково-дослідній роботі, висвітлюються основоположні питання документо-знавства: походження, визначення ознак, сутності документа, його…
Розкрито методологічні та теоретичні основи технології організації само-стійної роботи слухачів в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Ключові слова: технологія, самостійна робота,…
Показуються провідні тенденції, які притаманні освіті України на сучасному етапі державотворення, їх вплив на зміст, стратегію управління навчальними закладами. Докладно розкриті зв’язки між тенденціями та…
Науково обґрунтовуються засади діяльності й управління освітнього округу як ключового елемента реформування національної системи освіти, аналізується нормативно-правового забезпечення освітнього округу. Ключові слова.…
На основі результатів констатувального експерименту розкриваються особливості професійної управлінської компетентності керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації. Визначаються типи цих керівників щодо…
Аналізуються можливості соціальних мереж у організації дистанційного нав-чання. Описано освітні додатки основних світових соціальних мереж («ВКон-такте», Facebook), що можуть стати в нагоді дистанційному…
озкрито інноваційні підходи в навчанні та значення ефективних форм орга-нізації навчання дорослих з питань формування професійної компетентності в умовах післядипломної педагогічної освіти. Ключові слова: післядипломна…
Запропонована концептуальна багаторівнева модель супроводу обдарованої особистості, яка є основою формування нової ідеології реформування освіти, що, у свою чергу, пов’язано із розвитком та удосконаленням вищого…
Визначаються провідні особливості оновлених Державних стандартів почат-кової та базової і повної загальної середньої освіти, порівнюються їх принципові положення з попередніми стандартами та співвідносяться положення…
Розглянуто дистанційне навчання як науково-педагогічну проблему в умовах сучасних реалій. Уточнено тлумачення поняття «дистанційне навчання» і окрес-лено проблеми, що виникають в умовах застосування…
Присвячено розробленню інноваційної гнучкої, мобільної, ефективної системи з її ознаками організаційного, психолого-андрагогічного та науково-методичного супроводу розвитку педагогічної майстерності вчителя української…
деться про те, що мистецтво викладання (педагогічна майстерність) та творчий пошук є основою успіху у педагогічній діяльності. Ключові слова: педагогічна майстерність, творчість, інженер-педагог. Говорится о том,…
Досліджуються підходи до вдосконалення навичок з автоматизації бізнес-процесів у дистанційній освіті з використанням мережевих технологій, таких як веб-сайт ВНЗ та веб-тренажери. Ключові слова: дистанційна освіта,…
Подаються зміст програми підготовки вчителів географії до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти та результати її експе-риментальної перевірки. Автор доводить, що впровадження програми…
Розглянуто деякі аспекти організаційного та методичного супроводу профе-сійного саморозвитку педагогічного працівника, схарактеризовано завдання та критерії ефективного організаційно-методичного супроводу професійного…