Навчальна робота
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти УМО НАПН України - лідер у навчанні дорослих в Україні, один із найстаріших навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти: державний заклад вищої освіти IV рівня акредитації, наділений функціями Всеукраїнського навчального і науково-методичного центру галузі післядипломної педагогічної освіти.
Організація підвищення кваліфікації основних категорій слухачів в ЦІППО АПН України проводиться за очно-дистанційною формою навчання. Вона розкриває широкі можливості для впровадження комп'ютерних, інформаційних технологій, підвищення ролі слухачів як суб єктів освітньої діяльності, розвитку творчих ініціатив науково-педагогічних, методичних працівників та сучасних наукових досліджень. Очно-дистанційне підвищення кваліфікації засноване на єдності настановно-консультаційних, залікових сесій та самостійної роботи і забезпечується навчально-методичним комплексом (НМК) та електронною обчислювальною технікою.
Професорсько-викладацький склад кафедр цілеспрямовано впроваджує продуктивні методи та технології в очно-дистанційне навчання, зокрема, проектування, алгоритмізацію, імітаційне моделювання та інші активні методи навчання (інтернет-конференції, дослідницькі методи, створення колективних освітніх проектів, ділові ігри, психологічні тренінги та ін.), що предбачають постійне спілкування учасників навчального процесу.
Навчальні плани ЦІППО:
- Кафедра психології управління.
- Кафедра менеджменту освіти, економіки та маркетингу.
- Кафедра філософії та освіти дорослих.
У ЦІППО функціонують курси підвищення кваліфікації за такими напрямками:
- Працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій галузі знань 1501 «Державне управління».
- Педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти 0101 «Педагогічна освіта».
- Працівники методичних служб.
- Спеціалісти психологічних служб.
- Керівні, педагогічні, науково-педагогічні працівники з охорони праці.
- Керівні, педагогічні, науково-педагогічні працівники з основ безпеки життєдіяльності.
За результатами навчання слухачі отримують свідоцтва про підвищення кваліфікації встановленого зразка.
Принципи організації навчального процесу в ЦІППО
Положення про підвищення кваліфікації керівних, науково-педагогічних і педагогічних кадрів освити
Навчальний процеси в ЦІППО ґрунтується на основі принципів:
- Максимальної інтеграції та диференціації змісту підвищення кваліфікації та професійної діяльності слухачів у відповідності з освітньо-професійними програмами та вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик до посад.
- Поглиблення змісту навчальної інформації, раціонального її ущільнення.
- Педагогічного моніторингу, діагностики, корекції та індивідуалізації навчання.
- Неперервності навчання, що супроводжується підтримкою навчальної роботи слухачів науково-педагогічними працівниками кафедр.
- Поєднання традиційних і новітніх методів підвищення кваліфікації та застосування інноваційних технологій навчання.
- Забезпечення базового рівня інформаційної культури науково-методичних працівників Інституту та слухачів, необхідного для роботи в очно-дистанційному режимі (вивчення інформаційно-комп?ютерних технологій навчання за програмами Word, Excel, Windows, Power Point та ін., тестування та ін..
- Адаптації ідей Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS) до системи післядипломної освіти в Україні.
Положення про випускну роботу слухача курсів підвищення кваліфікації
ПЛАН-ГРАФІК підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на 2016 рік