Кравчинська Тетяна Сергіївна

Кравчинська Тетяна Сергіївна

Доцент кафедри філософії і освіти дорослих
кандидат педагогічних наук, доцент

ORCID iD: https://orcid.org/0000-0002-7521-3508

Профіль вченого у Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=jycuxpIAAAAJ&hl=ru

Сторінка автора у Електронній бібліотеці НАПН України: http://lib.iitta.gov.ua/cgi/search/archive/simple?screen=Search&dataset=archive&order=&q=кравчинська&_action_search

Додаткові відомості

Освіта:

  • 2004 р. Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, психолог

  • 2011 р. магістратура Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Управління навчальним закладом», кваліфікація керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)

  • 2012-2015 рр. аспірантура ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за спеціальністю 13.00.06 – теорія та методика управління освітою

  • 2019-2021 рр. докторантура ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Досвід роботи:

  • З 2001 по 2012 роки працювала на посаді психолога.

  • З 2012 року обіймала посаду заступника директора з навчально-виховної роботи школи-дитячого садка І ступеня «Всесвіт» м. Києва.

  • З листопада 2015 року по грудень 2018 року – старший викладач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

  • З січня 2018 року по вересень 2019 року – учений секретар ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».

  • З січня 2019 року – доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Тема дисертації (захищеної):

  • кандидатська дисертація зі спеціальності 13.00.06 – теорія та методика управління освітою «Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів».

Наукова діяльність

  1. Тема НДР «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (РК 0120U104637) (01.12.2020–01.12.2025 рр., керівник – Т. М. Сорочан, доктор педагогічних наук, професор), підтема: «Когнітивна взаємодія викладача-тьютора та слухача в умовах онлайн та дистанційного підвищення кваліфікації».

  2. Тема НДР «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» (РК 0117Ư002380) (2017–2019 рр., керівник – Т. М. Сорочан, доктор педагогічних наук, професор), підтема: «Критерії та рівні професійного розвитку фахівців (на вибірці методичних працівників РМК)».

Перелік продукції

Монографії:

  1. T. Кravchynska The specialist in the adults education system : criteria and levels of professional development of the specialist in the sample of district (city) methodical office (center). Innovative scientific researches : European development trends and regional aspect. Monograph. 1st ed. Riga Latvia : “Baltija Publishing”. 2020. 492 р. Р. 115–141.

Посібники:

  1. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Пізнаваймо. Творімо. Взаємодіймо. Як еволюціонують навчальні тексти в XXI ст. Інтерактивний онлайн посібник. Microsoft Sway / Create visually striking newsletters, presentations, and documentation in minutes. 2022. URL : https://lib.iitta.gov.ua/734252/.

Словник:

  1. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Термінологічний словник. Теоретико-методичні засади трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти. Біла Церква : «ТОВ Білоцерківдрук», 2022. 96 с. С. 41–45, 58–60, 61–64.

Методичні рекомендації:

  1. Скрипник М. І., Масол Л. М., Кравчинська Т. С. Методичні рекомендації щодо розробки та оформлення випускної роботи у формі авторської програми гуртка / модельної програми предмета або інтегрованого курсу / робочої програми навчальної дисципліни з авторським коментарем. ЦІПО. 2021. 12 с.

  2. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Навчальні тексти нової природи : творимо, радимо, тренуємо : Методичні рекомендації. К. ЦІПО. 2021. 62 с. URL : https://lib.iitta.gov.ua/723446/.

Навчальний матеріал (робочий зошит):

  1. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Електронна дидактика фахової передвищої освіти : Робочий зошит для викладачів закладів фахової передвищої освіти. К. : ЦІПО, 2022. 79 с. URL : https://lib.iitta.gov.ua/730314/.

  2. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проєктування сучасного уроку : теорія та практика : Робочий зошит для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. К. : ЦІПО. 2022. 66 с. URL : https://lib.iitta.gov.ua/730318/.

Авторське право:

  1. Професійний розвиток педагога Нової української школи в умовах формальної і неформальної освіти: електронний збірник спецкурсів: авторський колектив / загальна ред. проф. Т. М. Сорочан; упорядники В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень. К. : ЦІППО. 2018. 320 с. С. 138–167.

Номер свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір 82423.

Наказ № 595 від 05 червня 2018 року Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчально-методичній літературі.

Статті у Scopus:

  1. German Averboukh, Tetiana Kravchynska, Oksana Skotarenko, Olga Zhulikova, Nataliia Konstantiuk, Yekimov Sergey Features of the competency approach for public servants training. Journal of Critical Reviews. 2020; Vol. 7, Issue 11, pp. 1286-1291. ISSN : 2394-5125. DOI: https://doi.org/10.31838/jcr.07.11.217.

Статті у Web of Science:

  1. Tetiana S. Kravchynska, Irina L. Sidanich, Inna O. Pavlenko, Oksana V. Dubinina Сriteria and indicators of formation of secondary school teachers' readiness to apply internet technologies in their work. Information Technologies and Learning Tools, 2020, Vol 77, № 3, рр. 292–301. ISSN : 2076-8184. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v77i3.3633.

  2. Kyrychenko, M., Prosina, O., Kravchynska, T., Shven, Y., Komarovska, O., & Ivchenko, T. (2021). Transformation processes in non-formal education: a project of interregional cooperation of the Ukrainian Open University of Postgraduate Education. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Special Issue 11/02-XXIV, 156–164. ISSN / eISSN: 1804-7890. Retrieved from: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110224/PDF/110224.pdf.

  3. Kravchynska, T., Kovalevska, T., Kovalevska, А., Hirna, N., & Lysenko, Т. (2021). Modern methods and information and communication technologies in the system of teachers’ training for vocational education institutions. AD ALTA: Journal of interdisciplinary Research, Special Issue 11/01/XVI, 106-114. ISSN/eISSN: 1804-7890. Retrieved from http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110116/PDF/110116.pdf.

  4. Kravchynska, T., Dubinina, O., Chałas, K., Burlaenko, T., Tymoshko, A., Sholokh, O. & Vinichenko, A. (2022). The Usage of Automated Information Systems for Database Management in General Secondary Education Institutions of Ukraine. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL. 22 No. 5, May, P. 497–506. ISSN : 1738-7906. DOI : https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.5.69.

  5. Chałas К., Dubinina О., Burlaienko Т., Kravchynska Т. Information Technology of Education in the Light of Vincent Ocon’s Theory of Multi Sided Personality Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2022. VOL. 22. № 9. Р. 657–665. DOI : https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.86.

Статті у наукових фахових виданнях, що затверджені МОН України:

  1. Кравчинська Т. Розвиток дошкільної освіти у вітчизняній літературі : концептуальні засади. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск № 67. 2019. С. 136–139.

  2. Кравчинська Т. Формування громадянської компетентності педагога нової української школи. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти» Київ. Юстон. 2019. Вип. 8(37) С. 74–88.

  3. T. Kravchinska State management of preschool education in development in domestic and foreign literature. Електронний журнал «Державне управління: удосконалення та розвиток». № 6. 2019. DOI : 10.32702/2307-2156.2019.6. URL : http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1450.

  4. Т. Кравчинська Результати дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи». Випуск № 70 : збірник наукових праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. С. 151–155. DOI : https://doi.org/10.31392/2311-5491/2019-70.37.

  5. Т. Кравчинська Основи правового регулювання дошкільної освіти в Україні. Вісник Національного університету цивільного захисту України : зб. наук. пр. Х. : Вид-во НУЦЗУ, 2020. Вип. 1(12). С. 352–359. DOI : 10.5281/zenodo.3842050.

  6. Tymoshko, A., Dubinina, O., Kravchynska, T., Burlaienko, T., & Sholokh, E. (2020). Information support for quality management of education in general educational institutions of Ukraine. Educational Dimension, 55, 285-302. DOI : https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.3949.

  7. Sydorenko, V., Kravchynska, T., Aleinikova, O., & Dubinina, O. (2020). Marketing of educational services for continuous professional development of modern educator. Educational Dimension, 55, 75-92. DOI : https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.3941.

  8. Кириченко М. О., Просіна О. В., Кравчинська Т. С., Швень Я. Л. Нелінійне світорозуміння освіти дорослих : неформальна освіта в системі українського відкритого університету післядипломної освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск № 77. Київ. Видавничий дім «Гельветика». 2020. 250 с. С. 113–117. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.25.

  9. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проблема навчальних текстів цифрової ери: питання теорії та практики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та Перспективи Випуск № 80. Том 2. 2021. Київ. 190 с. С. 136–139. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.28.

  10. Kravchynska T. S. Рublic administration of the preschool education system in Ukraine : methodological aspect. "Scientific Perspectives" (Series "Public Administration", Series "Law", Series "Economics", Series "Medicine") .Issue № 3(9) 2021. 332 р. Р. 24–36. DOI : https://doi.org/10.52058/2708-7530-2021-3(9)-24-36.

  11. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проєктування уроку в школі цифрового століття : від теорії до практики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Випуск № 86, Київ. С. 196–200. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.86.3.

  12. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Віртуальний освітній простір, що узгоджує когніції суб’єктів учіння з технічною архітектурою. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Випуск № 87, Київ. С. 92–99. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.87.19.

  13. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проєктування та створення інтерактивного онлайн посібника для підвищення кваліфікації педагогів. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. Випуск 92. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 126–131. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.1.26.

Інші праці:

  1. Кравчинська Т., Ілляхова М. Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів ППО, викладачі та методисти кафедр, центрів (лабораторій) і структурних підрозділів закладів ППО. Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» у системі підвищення кваліфікації: збірник освітньо-професійних програм: у 2-х ч. Ч. 1 / наукова ред., упорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень. К. : Агроосвіта, 2019. С. 32–49.

  2. Кравчинська Т., Мирошніченко О., Фарухшина М. Працівники методичних кабінетів (центрів). Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» у системі підвищення кваліфікації: збірник освітньо-професійних програм: у 2-х ч. Ч. 1 / наукова ред., упорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень. К. : Агроосвіта, 2019. С. 186–203.

  3. Кравчинська Т. Педагогіка партнерства : повага до особистості. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 31 січня 2019 року. Вип. 43. С. 333–335.

  4. Кравчинська Т. 5 запитань про інклюзивну освіту. Управління освітою. № 2(410), лютий 2019. С. 6–11.

  5. Т. Кравчинська, О. Нежинська, В. Сидоренко Керівник Нової української школи. Управління освітою. № 9(417), вересень 2019. С. 22–39.

  6. Чек-лист ключових компетентностей педагога Нової української школи для формальної і неформальної освіти : програма Всеукраїнського освітнього коворкінгу з онлайн-трансляцією 09 квітня 2019 р. ЦІПО ДЗВО «Університет менеджментуосвіти» м. Київ / за ред. В. В. Сидоренко; упорядкування : Т. С. Кравчинська, Н. П. Волинець. К. : Агроосвіта, 2019. 46 с.

  7. Kravchynska T. S. Public administration of the system of preschool education in Ukraine. Organization of scientific research in modern conditions ‘2020: conference proceedings. Seattle : KindleDP, 2020. 649 p. рр. 375–377. DOI : 10.30888/979-865-1656-02-8.0.

  8. Кравчинська Т. Специфіка економічних механізмів управління освітою. Збірник тез доповідей ІV міжнародного форуму з економічних та гуманітарних питань (до 90-річчя ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет»). Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2020. 278 с. С. 199–201.

  9. Кравчинська Т. С. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації напряму педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» категорії слухачів керівники закладів ППО. ЦІПО. 2020. 26 с.

  10. Кравчинська Т. С. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації напряму педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» категорії слухачів керівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників. ЦІПО. 2020. 26 с.

  11. Кравчинська Т. С., Волинець Н. П., Мирошніченко О. О. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації напряму педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» категорії слухачів консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників та керівники методичних об’єднань. ЦІПО. 2020. 25 с.

  12. Mykola Kyrychenko, Olʹha Prosina, Tetiana Kravchynska, Yaroslava Shven. The adult education in nonlinear world: non-formal education in the system of postgraduate education of the Ukrainian Open University. I Conference on professional development of specialists in the digitized society: current trends: scientific and practical conference with international participation: proceedings (selected papers) / scientific edition Oleg Spirin, Olena Ostrianska. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University, 2021. 279 p. Р. 59–65.

  13. Скрипник, М. І., Кравчинська, Т. С., & Волинець, Н. П. (2021). Практикум із удосконалення педагогічної майстерності: як створювати інтерактивні режими презентацій навчальних текстів. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 223–227. DOI : https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15872.

  14. Скрипник, М. І., Кравчинська, Т. С., & Волинець, Н. П. (2021). Як створити ідеальний навчальний текст нової природи для дистанційного навчання. Дистанційна освіта в Україні : інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 245–249. DOI : https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15795.

  15. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Феномен позашкільної освіти цифрової ери в практичних сенсах і дослідницьких перспективах. Освіта на Луганщині № 2(63)/2021. Науково-методичний журнал. С. 12–16. Всеукраїнська науково-практична конференція «Позашкільна освіта у викликах сучасності: досягнення та вектори розвитку» 22 квітня 2021 р. м. Северодонецьк.

  16. Скрипник Марина, Кравчинська Тетяна, Волинець Наталія. Як створити ідеальний навчальний текст нового типу: корисні поради та практичні вправи. Методист. 2021. № 3–4 (111–112). С. 4–21.

  17. Кравчинська Т. С. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації керівників закладів післядипломної педагогічної освіти. Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» в умовах відкритого університету: збірник освітньо-професійних програм у 2-х частинах, частина 1: наукова ред. О. В. Просіна, упорядкування Я. Л. Швень, Ю. А. Махновець. К. : ЦІПО, 2021. 302 с. С. 11–35.

  18. Кравчинська Т. С., Ілляхова М. В., Самойленко О. О. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації керівників, викладачів та методистів кафедр, центрів (лабораторій) і структурних підрозділів закладів післядипломної педагогічної освіти. Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» в умовах відкритого університету: збірник освітньо-професійних програм у 2-х частинах, частина 1: наукова ред. О. В. Просіна, упорядкування Я. Л. Швень, Ю. А. Махновець. К. : ЦІПО, 2021. 302 с. С. 36–65.

  19. Кравчинська Т. С., Волинець Н. П., Мирошніченко О. О. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та керівники методичних об’єднань. Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» в умовах відкритого університету: збірник освітньо-професійних програм у 2-х частинах, частина 1 : наукова ред. О. В. Просіна, упорядкування Я. Л. Швень, Ю. А. Махновець. К. : ЦІПО, 2021. 302 с. С. 230–253.

  20. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Курс «Електронна дидактика» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників: досвід розроблення. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Збірник наукових праць. м. Київ, Україна. ISSN 2786-5487. Issue № 2 (2022). 932 с. С. 742–751. DOI : https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16663.

  21. Скрипник М., Кравчинська Т., Волинець Н. Проєктування сучасного уроку: теорія та практика (Робочий зошит для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти). Методист. 2022. № 1–2(121–122). 112 с. URL : https://lib.iitta.gov.ua/733670/.

  22. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Культура віртуального освітнього простору слухача курсів підвищення кваліфікації. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 21-22 червня 2022 р. [ред. кол. : Карташова Л. А. (голов. ред.), Антощук С. В. (технічний редактор)]. К. : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2022. 189 c. С. 114–119.

  23. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Взаємодія когніцій слухачів КПК з дидактичним змістом та технічною архітектурою: концептуалізуємо проблему. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. [ред. кол. : Пуховська Л. П., Просіна О. В. та ін.]. К. : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2022. 461 c. С. 453–455.

  24. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Інтерактивний онлайн посібник для когнітивної взаємодії викладача та слухача в процесі підвищення кваліфікації. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Збірник наукових праць. Київ. № 3 (2023). С. 601-613. DOI : 10.18372/2786-5487.1.17747

  25. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Діалог про інноваційну педагогіку й партнерство в освіті : інтерактивний вміст для онлайн підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. Київ. 2023. № 1(3). С. 381–393. DOI : 10.18372/2786-5495.1.17801.

  26. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Професійна майстерність андрагога : з досвіду організації курсів підвищення кваліфікації в умовах війни. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 8-9 червня 2023 р.); редкол. : А. В. Боярськах-Хоменко, В. М. Білик, О. М. Друганова, С. Є. Лупаренко, Т. М. Твердохліб, Л. А. Штефан / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Харків, 2023. 242 с. С. 86–90. URL : https://u.to/Ly8RIA.

  27. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. «Когнітивна взаємодія з дорослим учнем в умовах війни: досвід розроблення інтерактивного вмісту підвищення кваліфікації педагогів». Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 25-26 травня 2023 р., м. Київ / Київ : ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2023. 125 с. С. 85–87. URL : https://lib.iitta.gov.ua/736927/.

Участь у науково-практичних заходах

  1. VІІI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: «заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти». Київ. Україна. НАУ. 17.02.2022.

  2. 21-22.06.2022 Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти», кафедра ВОСІКТ ЦІПО УМО.

  3. 23.06.2022 щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти», кафедра ФОД ЦІПО УМО.

  4. 10–11 листопада 2022 р. ІІІ Науково-практична конференція «Професійний розвиток в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди» Київ, Україна.

  5. IX Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти» НАУ 17.02.2023.

  6. Міжнародна міжгалузева конференція «Конструктивна рефлексія конфронтації і кооперації: психологічні ризики і ресурси війни» 25.04.2023. Організатори: Київський інститут водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного Державного університету інфраструктури та технологій, м. Київ (ДУІТ); Інститут психології Польської академії наук, м. Варшава, Республіка Польща (IPPAS); Інститут соціальної та політичної психології НАПН України (ISPP), м. Київ; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (ПНПУ), м. Одеса; Інститут рефлексивних досліджень та спеціалізації ІРІС, м. Київ.

  7. ІV Міжнародна науково-практична конференція «Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти», присвячена 90-річчю Національного авіаційного університету НАУ 18.05.2023.

  8. 25-26 травня 2023 р., Київ, Україна взяла участь у роботі ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти» та підвищила кваліфікацію.

  9. 08.06.2023 ІІ Всеукраїнська конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти».

  10. 09.06.2023 ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи» Харків.

Міжнародна діяльність

  1. Учасник Українсько-австрійського проєкту «Цифровізація викладання» (2021-2023 рр.).

Міжнародне стажування

Наукове стажування з підвищення професійної кваліфікації в педагогічному інституті AKCENT College s.r.o. м. Прага 24.06.2019–24.07.2019 сертифікат № 0035 від 24.07.2019 (192,00 год.).

Професійний розвиток

Пройшла підготовку за програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3. Сертифікат 332/2021 від 24 вересня 2021 р.

Підвищення кваліфікації

Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 25830447/2941-22 26.04.2022 – 25.11.2022 підвищила кваліфікацію за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів» (180 год. / 6 кредитів ЄКТС).