Маршицька Вікторія В’ячеславівна

Маршицька Вікторія В’ячеславівна

Доцент кафедри філософії і освіти дорослих
Кандидат педагогічних наук. доцент

ORCID iD: https://orcid.org/0000-0002-7072-8844

Web of Science:

https://www.webofscience.com/wos/author/record/JNS-5896-2023

Профіль вченого у Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=vqI-Jl8AAAAJ

Сторінка автора у Електронній бібліотеці НАПН України:

https://lib.iitta.gov.ua/id/user/3621

Додаткові відомості:

Освіта:

1990-1994 рр. – навчання в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному інституті, спеціальність «Педагогіка і психологія (дошкільна)» та здобуття кваліфікації «викладач педагогіки і психології (дошкільної), вихователь» диплом з відзнакою.

1998-2001рр. – навчання в аспірантурі Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України з відривом від виробництва та захист кандидатської дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.08 (дошкільна педагогіка) за темою: «Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку»

Досвід роботи:

2001-2003 рр. –науковий співробітник лабораторії екологічного виховання Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України.

2003- 2006 рр. – старший науковий співробітник лабораторії екологічного виховання Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України.

2006-2014 рр. – доцент кафедри української словесності та культури Національного університету податкової служби України

2014-2019 – старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.

2020 доцент кафедри філософії і освіти дорослих

Тема дисертації: «Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку»

Наукова діяльність:

Участь в НДР «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (01.12.2020-01.12.2025 рр.).

Підтема наукового дослідження «Особливості професійного розвитку викладачів закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів) в умовах відкритого університету післядипломної освіти»

Перелік продукції (за останні 5 років):

Посібники: 

Кириченко М.О, Сорочан Т.М., Пуховська Л.П., ПанченкоЛ.Ф., Самойленко О.О., Масол Л.М., Просіна О.В.,Кравчинська Т.С., Маршицька В.В., Скрипник М.І, Ілляхова М.В., Швень Я.Л., Шабала Ю.А., Волинець Н.П., Чмир С.І.  Термінологічний словник. Теоретико-методичні засади трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти. Біла Церква: «ТОВ Білоцерківдрук», 2022. 96 с.

Програми:

Маршицька В.В., Скрипник М.І. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників (викладачів, викладачів-тьюторів, методистів) фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів) /В. В. Маршицька, М.І.Скрипник// Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти галузі знань 01 «Освіта» в умовах відкритого університету: збірник освітньо-професійних програм у 2-х частинах, частина 1: наукова ред. О. В. Просіна, упорядкування Я. Л. Швень, Ю. А. Махновець. – К.: ЦІПО, 2021. – С.181-203. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725798

Інші праці:

Маршицька В.В. Окремі аспекти інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору//Тези доповідей ІІІ Міжнародної наукової конференції “Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий та вітчизняний вимір”. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – С.19-21

Маршицька В. В. Особливості професійної підготовки педагогів у передових країнах світу. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти : матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 23 черв. 2022 р. Київ, 2022. С. 249–252.

https://lib.iitta.gov.ua/732265/

Маршицька В.В. Комунікація викладача і студента як складова успішного процесу дистанційного навчання //Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди: наук.-практ. конф. з міжнар. участю: Матеріали конф. / наук. ред. О. М. Спірін, О. А. Острянська. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021. С. 237-242 с. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/724953

Маршицька В.В.Організація міжособистісного спілкування у дистанційному навчанні //Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la I conférence scientifique et pratique internationale (Vol. 5), Paris, 5 février 2021. Vinnytsia-Paris: Plateforme scientifique européenne & La Fedeltà, 2021. С.69-72

DOI 10.36074/logos-05.02.2021.v5

Маршицька В.В. Культура як фактор соціального та духовного розвитку особистості // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць /за заг. ред.О.Г.Шостак. – К., 2021. С.266-270  https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51933

Маршицька В.В. Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах інноваційного освітнього середовища// The current state of development of world science: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2), June 4, 2021. Lisbon, Portuguese Republic: European Scientific Platform. Р.83-85

DOI 10.36074/scientia-04.06.2021

Маршицька В.В. Комунікативність як складова професійної культури спілкування// Формування професіоналізму фахівця в системі безперервної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Х Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 квітня 2020 р. /ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний ун-т імені Григорія Сковороди» Київ : Міленіум, 2020. С.74-76

Marshytska V. Modern approaches to the formation of a child-centered educational environment //Proceedings of the 2nd International Scientific Conference Eastern European Conference of Management and Economics: Workshop on Social Research, May 29, 2020  – Ljubljana: Ljubljana School of Business, 2020. P. 139-141

Участь у науково-практичних заходах (за останні два роки):

2023 рік:

- участь ІІ Міжнародному науковому форумі «Адаптивні процеси в освіті» 7-8 лютого 2023, ДЗВО УМО, м.Київ;

- участь у 5 вебінарах із серії Міжнародних вебінарів (Україна-Польща-Ізраїль) «Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час» (березень-квітень 2023), ДЗВО УМО, м.Київ;

- участь у вебінарі «Цифрове життя в освіті: що має вміти педагог у кризових умовах» (29 березня 2023), ДЗВО УМО, м.Київ;

- участь у вебінарі «Академічна доброчесність як дієвий механізм забезпечення якості освіти» (.4 квітня 2023 р.), ДЗВО УМО, м.Київ;

-участь у вебінарі «Тренди, ризики та детермінанти розвитку консалтингової діяльності в закладі освіти» (7 квітня 2023), ДЗВО УМО, м.Київ;

-участь ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» 12 квітня 2023 р., Інститут вищої освіти НАПН України, м. Київ.

-участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» 08 червня 2023 року, ЦІПО ДЗВО УМО, м.Київ;

- участь у 5 вебінарах із серії «Tech Summer bootcamp for Teachers 2023», SoftServe, 27.07.- 23.08.23, м. Київ;

- участь у ІІІ Міжнародній конференції «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір», 27 жовтня 2023 року, м. Львів.

2022 рік:

- участь у вебінарі «Психологічна підтримка особистості в умовах війни» (6 квітня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м Київ);

- участь у вебінарі «Психологічна підтримка особистості в умовах війни» (13 квітня 2022 р., ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м.Київ);

- участь у вебінарі «Особистісний ресурс протидії морально-психологічному тиску в умовах гібридних воєн» (18 квітня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м.Київ);

- участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі» (21 квітня 2022 року, Київський національний університет культури і мистецтв, м.Київ)

- участь у вебінарі «Самоорганізація. Як ефективно управляти собою в умовах війни» (28 квітня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ);

- участь у вебінарі «Форми і методи навчання учнів в умовах воєнного стану» (05 травня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ);

- участь у VII Міжнародній науково-практичній конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» (12-13 травня 2022 року Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, м.Умань);

- участь у ІV науково-практичному семінарі з міжнародною участю «Організація електронного документообігу в закладах освіти та органах влади» (26 травня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ)

- участь у вебінарі «Соціально-психологічна допомога дітям» (30 травня 2022 року, ГС «Освіторія», м. Київ);

- участь у вебінарі «Розвиваємо резильєнтність: особистісний ресурс учасників освітнього процесу в умовах війни» (30 травня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ )

- участь у вебінарі «Інформаційна безпека педагогічного працівника» (09 червня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ);

- участь у вебінарі «Актуальні аспекти професійної діяльності педагога: дислексія як реалія сучасної школи» (16 червня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ);

- участь у ІІ Міжнародній науково-практична конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення». (25-26 серпня 2022 року , МОН, Інститут модернізації змісту освіти, м. Київ)

-участь у діджитал-діалозі, присвяченому Тижню освіти дорослих «Освіта і наука: разом до перемоги» (15 вересня 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ);

- участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення». (25-26 серпня 2022 року , МОН, Інститут модернізації змісту освіти, м. Київ);

- участь у І Міжнародній конференціі «Відкрита наука та інновації 2022» (27-28 жовтня 2022 року, МОН, ДНТБ України, м.Київ)

- участь у ХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Відновлення: виклики, підходи та інструменти» (8 листопада 2022 року, МОН, Інститут вищої освіти НАПН України, м.Київ)

- участь у ІІІ науково-практичній конференції «Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди» (10-11 листопада 2022 року, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м.Київ)

- участь у всеукраїнському науково-методичному семінар «Безбар’єрність в освіті: практичні аспекти та перспективи» (19 січня 2022 року, Уманський ДПУ ім. П. Тичини, м. Умань).

Підвищення кваліфікації:

11.05-17.06.22 – спецкурс «Використання сервісів GoogleWorkspaceforeducation для організації дистанційного та змішаного навчання» (30 год) Сертифікат№5860/22Д

12.11.-18.12.22 міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації (Україна – Польща) «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (180 год/6(ЄКТС) Сертифікат SZFL-002154

26.04.-26.11.2021 – підвищення кваліфікації за категорією: науково-педагогічні працівники (180 год/6(ЄКТС). Свідоцтво СП № 35830447/3050-21

2020 – сертифікат №120/20-ВУ про підвищення кваліфікації за програмою флеш-курсу «Технології та принципи дистанційного навчання формування цифрових компетентностей педагога-тьютора» (1 кредит ECTS/ 30 год) (11.05.-18.05.2020, УВУПО, м.Київ).