Інтенсивні навчальні курси тривалістю до 90 годин, що дозволяють оперативно опанувати новітні підходи, технології та інструменти в професійній діяльності. Формати: вебінари, тренінги, майстер-класи, мінікурси.
«СЕКРЕТ» СУПЕР-СИЛИ MICROSOFT OFFICE: СТВОРЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЦИФРОВОМУ ФОРМАТІ, ІННОВАЦІЇ У РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
«СЕКРЕТ» СУПЕР-СИЛИ MICROSOFT OFFICE ДЛЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ: СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ В ЦИФРОВОМУ ФОРМАТІ, ІННОВАЦІЇ У РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ
ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ РОБОТИ МЕТОДИСТА В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПІДХОДИ
ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ/ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ
ВИКЛАДАЧ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)
ЕФЕКТИВНА КОМАНДА: ЯК ЇЇ СТВОРИТИ Й ЗАБЕЗПЕЧИТИ УСПІХ ДІЯЛЬНОСТІ
ЛІДЕРСЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ФАХІВЦЯ
МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМУНІКАЦІЯ З РІЗНИМИ КАТЕГОРІЯМИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ (ВИКЛАДАЧ): ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ В ДІЇ
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА ПРОФВІДБОРУ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ПРОГРАМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ «ПОРУЧ ІЗ СОБОЮ»
ТЕХНОЛОГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я, БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ І ПОВОЄННИЙ ЧАС
Створення безпечного цифрового освітнього середовища закладу освіти: технології та сервіси
«Менторинг та тьюторинг як мотиваційний інструмент формування універсальних навичок»
Електронне портфоліо педагога
«Інноваційні технології в інформальній освіті як складова саморозвитку педагогічних працівників»
РОЗВИТОК ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Директори, заступники директорів закладів фахової передвищої освіти
Створення і використання цифрового освітнього контенту у професійній діяльності педагогічних працівників
ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ І КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СПРАВЕДЛИВОСТІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Основи цифрової педагогіки
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Директори (новопризначені директори) закладів професійної (професійно-технічної) освіти
«Професійно-педагогічна комунікація з різними категоріями учасників освітнього процесу»
«Формування «зелених» навичок (green skills) в освітньому середовищі закладу професійної / фахової передвищої освіти»
СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА. СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Заступники (новопризначені заступники) директорів з навчальної, навчально-виробничої роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ
