Кошіль Оксана Петрівна

Кошіль Оксана Петрівна

Заступник завідувача кафедри
кандидат педагогічних наук

Researcher ID:
https://www.webofscience.com/wos/author/record/JJE-5080-2023

ORCID iD:
https://orcid.org/0000-0002-9121-1297

Профіль ученого у GoogleScholar:
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=2s-I4hIAAAAJ&view_

ResearchGate:
https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Kosil

Електронна бібліотека НАПН України:
https://lib.iitta.gov.ua/view/creators/

Додаткові відомості

Освіта вища

Київський університет імені Бориса Грінченка (2014);

аспірантура Київського університету імені Бориса Грінченка зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (2015–2019 р.);

Київський університет імені Бориса Грінченка (2023), магістратура, освітня програма «Соціальна педагогіка»

Досвід роботи

– Київський університет імені Бориса Грінченка (вересень 2007- квітень 2023 р.);

–  ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (з травня 2023 року по теперішній час).

Тема дисертації «Підготовка майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти» (2021 р.).

Є автором понад 40 наукових і навчально-методичних праць.

Наукова діяльність

Участь у виконанні планової теми кафедри.

Член редакційної колегії журналу  «Методичний вісник професійно-технічної освіти Чернівеччини».

Нагороди

Грамота Київського університету імені Бориса Грінченка (2010 р.)

Подяка Київського університету імені Бориса Грінченка (2014 р.)

Грамота Київського університету імені Бориса Грінченка (2019 р.)

Подяка Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка(2019 р.)

Грамота Київського університету імені Бориса Грінченка (2021 р.)

Перелік продукції (за останні 2 роки) 

Наукові публікації у зарубіжному виданні:

  1. O. Кoshil. Status of readiness of future educators to design the educational environment of preschool education institution. Polish journal of science. Warszawa, Poland. 2021. № 35, vol. 2. Р. 39-42.ISSN 3353-2389.

Статті у наукових фахових виданнях, що затверджені МОН України:

  1. O. Koshil. Features of the formation of environmental communication skills in the process of professional training in future educators. The Modern Higher Education Review. 2023. №7. Р. 10-20.doi: https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.71
  2. Кошіль О., Спіріна Т. Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу. Ввічливість. Humanitas. В.3. 2023. С. 47–52, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.3.6
  3. Кошіль О. Професійний розвиток викладачів закладів фахової перед вищої освіти: основні вектори та виклики. Вісник науки та освіти. № 3(21). 2024. С. 800-813. doi:https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-3(21)-800-813

Інші праці

  1. Кошіль О. П. Особливості застосування менторингу під час освіти дорослих. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 8-9 червня 2023 р.); редкол.: А. В. Боярськах-Хоменко, В. М. Білик, О. М. Друганова, С. Є. Лупаренко, Т. М. Твердохліб, Л. А. Штефан / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Харків, С. 163-166. 
  2. Кошіль О.П. Розвиток лідерських якостей у здобувачів професійної освіти в контексті формування softskills. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХV-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції присвяченій 95-й річниці з Дня народження академіка Національної академії педагогічних наук С.У. Гончаренка, м. Кропивницький, 20 – 24 червня 2023 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023. С.66-68.
  3. Кошіль О. П. Особливості ефективного лідерства у громаді в умовах кризи. Соціальна робота в громаді: сучасні виклики та перспективи розвитку: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Дніпро, 24 березня 2023 року) / за заг. ред. проф. О. О. Осетрової. Дніпро, ДНУ імені Олеся Гончара, 2023. С. 207-209.
  4. Кошіль О. П.  Реалізація середовищного підходу в професійній підготовці фахівців у закладах освіти. Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської діяльності: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2023 року, м. Херсон) / за ред. Кузьменка В. В., Слюсаренко Н. В.Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2023. С. 97-100.
  5. Кошіль О.П., Ютиш Н.В.  Аналіз соціально-педагогічних умов формування лідерських якостей у здобувачів освіти. Методичний вісник професійно-технічної освіти Чернівеччини. Випуск 3. 2023. Чернівці. С. 7‒10.
  6. Кошіль О. П. Кейс-метод як засіб професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (3 листопада 2023 р.). Видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, м. Глухів, 2023. С. 92-93.
  7. Кошіль О. П. Інноваційні підходи формування softskills у здобувачів професійної освіти. XVІ Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті». Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. м. Кропивницький,  30 листопада 2023 року. С. 69-71.
  8. Koshil О. Open online courses as means of professional development of a college teacher. // Innovation – Science – Society. Abstracts of the 65th International scientific and practical conference. Primedia E-launch LLC, USA, Chicago. 2024. Pp. 26-31. URL: http://el-conf.com.ua/ ISBN 978-1-6497-6355-6.

Науково-організаційна діяльність

Науково-освітній альянс «Soft skills – навички успішності», науковий керівник творчої групи Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж мистецтва та технологій сервісу» з теми експерименту «Формування м’яких навичок (soft skills) майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому середовищі закладу професійної (професійно-технічної) освіти» у 2023-2024 рр.».

Професійний розвиток

Міжнародна діяльність

Участь у міжнародному науково-дослідному проєкті "Інституціалізація "універсального" асистента вчителя в Україні: дослідження умов реалізації", (2019–2020 рр.) Міжнародний Фонд «Відродження» № 52996 (консультант проєкту).

Підвищення кваліфікації (назва модулю, тип модулю, документ, що засвідчує, дата видачі довідки/сертифікату)

  1. Міжнародне підвищення кваліфікації вНауково-дослідному інституті Люблінського науково-технологічного парку, м. Люблін (Республіка Польща). Вебінар «Неформальна освіта при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні» (45 год, 1,5 кредити ECTS). Сертифікат ESN № 19238, 06.04.2024 р.
  2. Курси підвищення кваліфікації керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів освіти за освітньо-професійною програмою «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій та інститутів» при Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України  (180 годин/6 кредитів, 2023 р.), сертифікат № СП 35830447/2998-23.
  3. Підвищення кваліфікації у І онлайн-школі «Цифрові технології в наукових дослідженнях» (60 годин/2 кредити, 2023 р.), сертифікат № 20231213/256.
  4. Навчання на освітній онлайн-платформі Coursera: факультативний онлайн-курс  «Communicationinthe 21st CenturyWorkplace (Спілкування на робочому місці у 21 столітті)». Сертифікат: https://coursera.org/verify/GWX3XCB4EZZ5
  5. Підвищення кваліфікації в ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Український відкритий університет післядипломної освіти. Курс «Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану» (6 годин/0,2 кредити, 2023 р.), сертифікат №1057/23Д.
  6. Підвищення кваліфікації у відділі STEM-освіти Інституту модернізації змісту освіти №2925/2022-10, (15 год./0,5 кредити, 2022 р.). курс «STEM-школа».
  7. Підвищення кваліфікації на платформі Prometheus: «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 год., 2 кредити, 2021 р.); «Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні» (45 год., 1,5 кредити, 2021 р.); «Освітні інструменти критичного мислення» (60 год., 2 кредити, 2021 р.); «Базова психологічна допомога в умовах війни» (2022 р.); «Основи проєктного менеджменту» (2022 р.); «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток» (30 год., 1 кредит, 2022 р.); «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (80 год., 2,6 кредит, 2022 р.).