ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ... ЦЕ НЕ МАЙБУТНЄ, ЦЕ – СЬОГОДЕННЯ
1-3 червня 2016 р. науково-педагогічні працівники кафедри філософії і освіти дорослих взяли участь у науково-практичному семінарі «Технологія створення персонального веб-ресурсу викладача», який проводив науковий колектив під керівництвом д-ра пед. н., проф. О.М. Самойленка.
Основною метою семінару є формування в науково-педагогічних працівників знань, умінь i навичок роботи в єдиному інформаційному середовищі навчального закладу, розвиток відповідних компетентностей.
Під час семінару викладачі кафедри філософії і освіти дорослих (проф. Сидоренко В.В., доц. Левченко В.В., доц. Горяна Л.Г., ст.викл. Кравчинська Т.С., методист Мірошниченко О.О.) презентували учасникам створені персональні веб-ресурси, а також можливості використання комунікаційних та аудіовізуальних сервісів у професійно-педагогічній діяльності.
Особливий інтерес викликало практичне наповнення персональних веб-ресурсів викладачів кафедри навчальним контентом, зокрема розміщені за допомогою хмарних технологій на платформі Moodle дистанційні навчальні модулі, відеолекції, інструктивно-методичні матеріали, мультимедійні бібліотеки до модулів, банк психолого-андрагогічних діагностик, рефлексійні анкети, щоденник самоконтролю, форми інтерактивної взаємодії між лектором та слухачами та ін. За час роботи на семінарі кожен викладач додав до свого рейтингу 0,5 ECTS-кредиту.
Засновник корпорації Microsoft Білл Гейтс слушно наголошував: «Технології – це всього лише інструмент».
Хмарні технології є засобом підвищення якості освітніх послуг, забезпечують інформаційно-комунікаційну підтримку професійного розвитку фахівців шляхом створення єдиної інформаційно-технологічної інфраструктури системи післядипломної педагогічної освіти, включаючи освітянську телекомунікаційну мережу, платформи з обміну знань, освітні сайти, навчальні освітні портали, інформаційні бази даних, електронні каталоги, персональні веб-ресурси тощо, сприяючи тим самим формуванню і вдосконаленню медіа-грамотності й медіа-культури.
Хмарні технології – це не майбутнє, це сьогодення сучасного викладача.