ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

У період з 29 січня до 02 лютого на кафедрі філософії і освіти дорослих проходив перший етап курсів підвищення кваліфікації за категоріями: «Керівники та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти» (куратор-тьютор: кандидат політичних наук, доцент, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО – Єрмоленко А.Б.) та «Науково-педагогічні та педагогічні працівники (викладачі) закладів фахової передвищої освіти» (куратор-тьютор: доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО – Самойленко О. О.).

Організація освітнього процесу на кафедрі філософії і освіти дорослих ЦІПО здійснювалась у режимі віддаленого доступу на засадах дистанційних технологій навчання – платформ LMS Adult Learning (AdL), BigBlueButton (ВВВ) (основна), Zoom (резервна), е-дошки Padlet, онлайн-інструментів Google, спільнот у мережі Viber тощо.

Для ефективної організації проходження першого етапу навчання зі слухачами курсів підвищення кваліфікації було проведено тимбілдинг (ознайомлення з алгоритмом діяльності, особливостями онлайн навчання, його форматом та змістом, системою взаємодії суб’єктів освітнього процесу, переліком орієнтовних тем випускних (підсумкових) робіт, методичними рекомендаціями щодо написання випускної (підсумкової) роботи) кураторами-тьюторами (доц. Єрмоленко А.Б., доц. Самойленко О.О.). Заняття першого тижня (лекції, тематичні дискусії, практичні заняття та спецкурси за вибором) проводились згідно розкладу без зривів і порушень. Слухачі активно долучалися до обговорення та ділилися досвідом інноваційних підходів до навчання в умовах війни та поствоєнний період.

Особливої уваги заслуговує проведена 31 січня науково-практична конференція на тему «Соціально-професійні ролі педагога» (доц. Єрмоленко А.Б.). Слухачі групи позитивно оцінили формат такого заняття в системі підвищення кваліфікації, активно долучилися до обговорення проблеми ролей педагога позашкільної освіти в сучасних умовах з урахуванням особливостей покоління діджитал. Цінним надбанням конференції був обмін практичним досвідом організації освітнього процесу, заходів, роботи з різними категоріями здобувачів освіти, формування іміджу закладу та просування інформації.

В п’ятницю 02 лютого доцент Андрій Єрмоленко, куратор групи «Керівники та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти» провів заключне заняття за підсумками першого етапу курсів. Слухачі висловили щирі слова вдячності колективу інституту за організацію та змістове наповнення курсів. Обговорили особливості навчання під час другого-дистанційного етапу, висловили зацікавленість у подальшій науково-практичній співпраці. Науково-педагогічні працівники кафедри філософії і освіти дорослих мають потужний досвід створення майданчиків професійної комунікації у міжкурсовий період. Однією з таких є «Центр освітніх ініціатив «Толока» (http://toloka.org.ua/), голова і засновник якої – Ольга Просіна, кандидатка педагогічних наук, доцентка.

Колектив кафедри філософії і освіти дорослих вітає неймовірно талановитих та творчих колег Черкаського політехнічного фахового коледжу, Донецького обласного центру туризму та краєзнавства учнівської молоді, Комунальної установи "Центр дитячої та юнацької творчості" Коростенської міської ради, Чернівецького центру юних техніків ім. Л.К. Каденюка, Коростишівського Будинку дитячої творчості, Комунального закладу "Чернівецький обласний центр естетичного виховання "Юність Буковини", Комунального закладу "Канівський міський центр туризму Канівської міської ради Черкаської області", Кегичівського Будинку дитячої та юнацької творчості Кегичівської селищної ради, Великоберезнянського центру позашкільної роботи з дітьми та юнацтвом Великоберезнянської селищної ради.

Бажаємо успішного опанування матеріалів на дистанційному етапі! До зустрічі у веб-середовищі!